rower images

Discover Best rower Images of World

#food #travel #sports #news #may #wednesday

🔥 TOMORROW! Day 5: Mile High! 🧗Fusion of 1-Mile & Orange Everest! 👀 Are you ready to all out Mayhem? ☎️: (905)-667-7044 📍: 1476 Dundas Street E, Mississauga, ON #otf #orangetheoryfitness #fitness #gym #orangetheory #rower #otfrower #freefitness #mississaugamoms #groupfitness #mississauga #fitfam #otfcanada #firstclass

5/22/2024, 1:16:57 AM

Rowery w Kopenhadze są praktycznie wszędzie. Opanowały miasto. 🚲🚲🚲 #kopenhaga #copenhagen #copenhagen🇩🇰 #rower #rower #dania #denmark #ulica #architektura #oldcopenhagen #architectureoftheday #køpenhavn #wonderfulcopenhagen #cph

5/22/2024, 12:59:01 AM

Dziś przejechałem 133km i dotarłem do Droglewa. Mapka w dwóch częściach 🙃 #mazury #mapa #trasa #trip #rower #wyprawarowerowa #wyprawa #wyprawadookołapolski #dookołapolski #triprowerowy #jerzyknarowerze

5/21/2024, 11:45:45 PM

Po niezbyt udanym początku roku powoli wracam na dobre tory. Wyżej możecie zobaczyć moją krótką przejażdżkę rowerową, która jest dla mnie bardzo ważna. Po problemach zdrowotnych miałem wiele wątpliwości. Czy wrócę na rower? Czy będę mógł ćwiczyć? Czy osiągnę upragnione 100 kilometrów? Miałem w ubiegłym roku wielkie plany na 2024, który nie okazał się na start zbyt łaskawy. Wśród celów była setka na rowerze. Na chwilę obecną mogę o takim wyczynie zapomnieć. Na całe szczęście na rowerze śmigać mogę! Dlatego też wybrałem się na krótką przejażdżkę. Ciekawa przygoda! Pierwszy raz pojechałem na drugą stronę wału. A tam co? Wisła! Tyle miesięcy chodziła mi po głowie ekstremalna jazda na rowerze. A tu proszę! Wystarczyło pojechać za wał. Do tego w sluchawkach rewelacyjny kawalek Runaway z serialu Westworld. Mimo że to zaledwie kilkanaście kilometrów za mną, bardzo się cieszę z powrotu. Brakowało mi tego! Jeszcze fajniej było pośmigać po nowych (nieznanych) drogach. Zamierzam tutaj publikować nowe przygody w formie osobistego dziennika. Kto wie? Może kogoś zachęcę do większego wysiłku! Mam wielką nadzieję na dobre zakończenie tego roku! Zamierzam mu w tym pomóc! Trzymajcie kciuki i do następnej przygody! #wycieczka #rower #blonde #nofilter #wisła #healthy #helloworld #travel #travelphotography #uszaak #nature #jazdanarowerze

5/21/2024, 11:39:35 PM

Daj ❤️ odpowiedni moment na wyjście z domu jest codziennie. Kiedy siedzę w domu i gniję w kanapie czuję się przygnębiona. Rower daje wiele radości i sprawia ,że czuję się dobrze z soba. Dbajcie o siebie i szykujcie swoje ciało na zimę. #kolarstwo #cycling #rower #szosa #cyclinglife #bike #cyclingphotos #roadbike #roadcycling #cyclingshots #trening #kolarstwoszosowe #mtb #sport #instacycling #bikelife #stravacycling #poland #cyclist #training #bicycle #strava #polishboy #kolarz #polska #cyclingpics #motivation #fromwhereiride #passion #zawleczona

5/21/2024, 11:17:06 PM

Fixed Gear 🥷🏼 . . . . . . . . . . . . . 📷- @danilchuprin_ @chpoklviv #fixedgear #ostrekoło #rower #bike

5/21/2024, 11:16:35 PM

Browar Murauer #browar #brewery #Murau #Murauer #Austria #bike #rower #góry #mountains

5/21/2024, 11:05:02 PM

Z okazji dnia Matki i Dnia Dziecka na hasło “Rodzinny Rower” w terminie 25.05-01.06.2024 oferujemy Wam akcesoria i części rowerowe z rabatem 15 i 20 procent🥰 20% : -sakwy i kosze, -zapięcia, -oświetlenie -koszyki i bidony -błotniki -podpórki. 15 % - kaski - części rowerowe. *rabat nie obejmuje promocyjnych ofert. @rowerydudaskleprowerowy #rowery #promocja #zakupy #rower #skleprowerowy #warszawa #tarchomin #dziendziecka #prezent #dzienmatki #zakupy #akcesoriarowerowe

5/21/2024, 10:59:04 PM

Zaczynamy uczyć Stasia💪🚲👶aby dołączył do Nas🔥radził sobie dzisiaj bardzo dobrze💪🚲satysfakcja była,ponieważ Stasiu sam wykonał tuning😀🚲👶👍nie ma lipy😀🏆 #wtorek #czaszdziećmi #familytime #superczas #uczymysię #rower #pasja #zabawa #sport #zdrowo #uczedzieci #rodzicielstwo #samotnytata#

5/21/2024, 10:56:07 PM

Rafał 👋 W końcu... przestało straszliwie wiać i jazda ponownie przynosi przyjemność. A jeśli tak, to nie sposób było usiedzieć. Trzeba było coś pokręcić 😉 Planu nie miałem. Zależało mi jedynie, aby dotrzeć do jedynego w Polsce, wyjątkowego pomnika UFO, który znajduje się w Emilcinie. To tu przed laty ponoć miejscowy rolnik miał bliskie spotkanie trzeciego stopnia. Po drodze był oczywiście Kazimierski Rynek, który w porównaniu z niedzielą, świecił pustkami... Lubię Miasteczko. Tu się urodziłem, tu spędziłem dużo wolnego czasu. Znam każdy zakątek, zaułek, ale też dane mi było poznać coś więcej, niż tylko Rynek, Wzgórze Zamkowe, czy Górę 3 Krzyży. Wokół są wspaniałe, malownicze tereny do turystyki rowerowej, zarówno w wydaniu MTB jak i szosowym. Ruszyłem dalej. Z Miasteczka pojechałem w stronę Opola Lubelskiego, gdzie nieopodal zrobiłem kilka fotek kolejki wąskotorowej oraz reklamy zajazdu rybackiego - Pustelnia, w postaci łodzi i wagonika. Kilometry szybko mijają. Aż chce się jechać. Docieram do pomnika UFO ufundowanego w 2005 r. przez Fundację Nautilus. Robię kolejne zdjęcia i zatrzymuję się na krótki postój. W dalszej części trasy mijałem odrestaurowaną dawną cukrownie w Opolu Lubelskim. Piękny budynek. Sprawia wrażenie, zwłaszcza czerwona, świecąca w słońcu cegła. Robi się trochę późno, więc czas najwyższy zmierzać w kierunku domu. Dziś na liczniku pojawiło się nie do końca planowane prawie 100km. Reasumując, wyprawę mogę uznać za udaną i satysfakcjonującą. I oto właśnie w rowerze chodzi, aby czerpać radość i przyjemność z pokonywania kilometrów, czego i Wam Wszystkim serdecznie życzę. --- #letsbike #letsbikepl #kazimierzdolny #gdańsk #wyprawa2024 #kazimierzdolny2024 #gdansk2024 #wyprawa #rower #kochamrower #wyzwanie #challenge #challenge2024 #500km #rower500km #rower500

5/21/2024, 10:50:49 PM

Dziś tylko rower 🚲 mała przejażdżka na koniec dnia 🌇 #rower #rowerowo #aktywność #garmin #przerwa #od #biegania #ale #tylko #na #chwile

5/21/2024, 10:43:45 PM

Mimo dość wysokiej temperatury w ostatnich dniach, jeździ się bardzo dobrze. ❤️🚴🏼‍♀️🚴🏻‍♂️ #rower #rowerymtb #hardtail #giant #gianttalon #rideliferidegiant #rideunleashed #trek #trekprocaliber #puszczabukowa #parkkrajobrazowy #dom #natura #pasja #gorąco

5/21/2024, 10:43:33 PM

Murau, między jednym deszczem a kolejnym, niezmiennie zachwyca ❤️ #Murau #Austria #góry #mountines #rower #bike

5/21/2024, 10:42:37 PM

HC #stunt #słońce #polishboy #rower #me

5/21/2024, 10:23:55 PM

Gravel party w Rezerwacie Bór w Głogowie Małopolskim 🇵🇱 @szobakbike koła SBK44 👌 #gravel #gravelbike #groad #szuter #kolarstwo #rower #rowerowo #longride #gravelove #rzeszów #podkarpacie #trekbikes

5/21/2024, 10:21:10 PM

Nie sądziłam,że tak mnie to pochłonie,a ten spiew ptaków i szum morza,zacznie uspokajać nerwy. Mówili mi,że mam zająć czymś myśli,rozwijać się... Miałam cel-zmienić się na lepsze. Szukałam jakiejś aktywności,która pomoże mi w realizacji celu. Wychowujac sama córkę,również liczył się czas. Rozpoczęłam od małych kroków,aż w końcu zaczęłam jeździć do pracy i z powrotem (22km) dziennie. Staram się jak najszybciej jechać,by mieć czas przez chwilę być w lesie i odpocząć psychicznie. Nie wyobrażacie sobie jak te wszystkie nerwy wtedy ze mnie schodzą. #lifestyle #życie #rower #bike #cycling #rowerowo #photooftheday #photography #fotografia #Forest #las #gdansk #River

5/21/2024, 10:20:02 PM

Leśna czytelnia ☺️ bajka z 1957 roku pozytywnie nas dziś zaskoczyła 🥰 #bajka #koziołekmatołek #las #rower #przejażdżka #dom #czekoladowość #sowa #dobrydzień #odpoczynek #cieolutko #słonecznydzień #fordon #bydgoszcz

5/21/2024, 10:14:28 PM

#rower #rzeka #krzaki

5/21/2024, 10:06:52 PM

Z południa na północ 2024 #3 🇹🇷 Dzisiejszy dzień to niemal same góry. Wszystko byłoby OK, tylko przez około 90km nie było ani grama cienia. Momentami miałem wrażenie, że jadę przez pustynię. Nie ma tego złego co by ……, bo dzięki otwartemu terenowi były piękne widoki. Największe wrażenie zrobiły na mnie kolorowe, niczym warstwami układane góry. Był też spory podjazd na wysokość 1200m n.p.m. Po przejechaniu tej przełęczy diametralnie zmienił się krajobraz. Pojawiły sie drzewa i zrobiło się zielono. Była też bardzo sympatyczna sytuacja. Z bocznej drogi wyjechał mocno zużyty WV Transporter, zatrzymał się przede mną a przez okno wychylił się mężczyzna podając butelkę wody. Coś zaczął do mnie mówić, no a kto by Turka zrozumiał 😜 Z ponocą znów przyszła elektronika. Po kilku zdaniach zaproponowali mi podwózkę do najbliższego miasteczka. Trochę miałem mieszane uczucia, bo z auta wyskoczyło dwóch nastolatków i zaczęło pakować rower do środka. Posadzili mnie z przodu obok kierowcy i sympatycznego jegomościa. I tak jak obiecali po kilkunastu kilometrach wysadzili mnie we wskazanym miasteczku. Nie ukrywam, że trochę mi to pomogło, bo słońce paliło niemiłosiernie, no i nadrobiony czas mogłem wykorzystać na spokojny obiad. Nocleg w centrum małego miasteczka w leszczynowym sadzie, w oddali słychać ujadanie psów, mam nadzieję, że mnie tu nie znajdą. #RemikBike #silex700 #rower #gravel #morebike #Turcja #Ankara #nadziko #namiot #tordis Crosso Tuttu - specjaliści od odzieży i sprzętu turystycznego Vasco Translator Polska

5/21/2024, 10:04:54 PM

Nie lubię planować, bo z doświadczenia wiem, że jak coś zaplanuje to potem nie wyjdzie ... 😅 Ale... Chciałbym za jakieś 2-3 tygodnie wyruszyć w trasę, rowerem, że Świnoujścia na Hel 😃 i tak, ... Oprócz ogromnej motywacji, bo myślę o tym już kilka lat ( co prawda, pierwsza myśl była , żeby przejść wybrzeże, a nie przejechać, ale najważniejsze to jednak wybrzeże, nie ważne jak 😅) i roweru, to praktycznie nie mam nic do podróży 😅 bez kasy, wyposażenia ( mam jakieś przyciemniane małe okularki na rower, którymi będę się wspomagał, ale brak chociażby kasku, sakwy, podstawowego zestawu naprawczego, czy dobrego oświetlenia. Nie wspominając o obcisłych majtkach😅 bo w zwykłych spodenkach jadąc średnio 80 km dziennie łatwo o zatarcia 😅... Właściwie to wydaje mi się, że nie mam nic, oprócz silnej chęci przejechania wybrzeża. Muszę pokazać, nie innym, a sobie, że dam radę. I nie ważne jest, że będzie to mega prowizoryczna wyprawa, a chodzi o spełnianie marzeń. Bo jeśli znów się nie uda, znów przełoze cel na kolejny rok, potem kolejny i kolejny... To kiedyś będę żałował że nie podjąłem rękawic. Dlatego mimo wszystko i przed wszystkim jadę i nie liczy się nic, oprócz spełnionych marzeń. Będziesz trzymał za mnie kciuki? #wyprawa #wypraważycia #plan #marzenia #plany #wybrzeże #baltyk #wybrzeżerowerem #jadenahel #rowerem #sponsor #hurtowniarowerow #reklama #mbike #tbike #rower #polskiewybrzeże

5/21/2024, 10:04:24 PM

@strefa_mtb_sudety @strefamtb_marathon jak zwykle robi dobra robotę na trasie 💪🔥🚲 Ania 2msc Open dystans MEGA Rączka, nóżka, kamień, korzeń jak to mówi Poro Motoro @dariuszporos . Było tak jak powinno być w górach 🔥🚲💪⛰️🏆🍾 Obserwujący Fot. Pieszyce - miasto w Górach Sowich . @martombikeoriginal @wojczal.wheels @vytyv.wheels @skibikehouse_stronieslaskie @skibikehouseteam . #bikeday #bike #cycling #cyclingphotos #cyclinglife #rower #roadbike #roadcycling #cyclingpassion #cyclinglove #velo #instabike #roadbike #cyclisme #kolarstwo #roadrace #cyclinglife #bicicletta #training #motivation #Strava #instacycling #cyclingphotos #cyclingpassion #cyclingselfie #mtblife #mtblove

5/21/2024, 10:03:39 PM

Dzisiejszy jezioring 😉 Trzeba korzystać z ładnej pogody 🌤️🚴🏻‍♂️⛵️🏖️☀️⛱️ #rower #jezioro #plaża #wielkopolska #kujawskopomorskie #rundka #pętla #100jezior #bike #landscape #tree #drzewo #dąb #pomnik #freetime #lake #bestplacestogo #przyjezierze #wilczyn #trębystare #budzisławskie #wilczyńskie #ostrowskie

5/21/2024, 9:53:15 PM

Sunset ☀️🚴‍♂️😁 #maj #rower #narowerze #zachodslonca #selfie #sunset #time

5/21/2024, 9:53:12 PM

Rose the Bruce 1 rower pozwalający spełniać mi moje cele. #rosethebruce #rower #bike #bikelifestyle #dirtbike #dirt #dream #cel #rosedirt #photo

5/21/2024, 9:46:54 PM

Dolina Rzeki Pacynki I Dolina Cieku Mnich..ze Źródłem Św.Jana...Rewelacyjne tereny na włóczęgę pieszą i rowerową,esencjonalna zieleń,kładeczki ,miejsca na ognicho ,wiaty leśne, znakomite znakowane szlaki piesze i rowerowe i ścieżki edukacyjne.Pozdrawiam @budzikowa100 @dorota.kopycka@easy_zuzka @ania_galek @krzeminskiprzemek@piechota_na_szczyt @art._.us @lolka.outdoor @women_in.motion @zielony_rowerek @dora_explorer86 #dolinapacynki #turystykarowerowa #river #włóczykij #cycling #bikeride #puszczakozienick #Dolina Pacynki #facetzpazurem #zlosniknaszlaku #livestyle #bikeride #wycieczka #ziemiaradomska #zakochajsiewpolsce #dzikapolska #mazowszesercepolski #chlopakzmazowsza #instagood #instaphotography #me #bluesky #rower

5/21/2024, 9:40:00 PM

Widok na Zmigrod z okolicy Karnic #żmigród #zmigrodoveroverlove #dolinabaryczy #dolinabaryczykrainamożliwości #dolinabaryczykrainaniezwykłości #dolinabaryczyaktywnie #rower #roweremprzezświat #roweremprzezpolske

5/21/2024, 9:35:04 PM

Kochamy spędzać czas razem 🥰🥰 #rower #lody #mama #córka #czaszdzieckiem #love

5/21/2024, 9:29:04 PM

PRZESIADAMY SIĘ 🚲 Jedziemy razem na wycieczkę rowerową? Chętny?Chętna?🤩 Wyruszamy w sobotę 25.05 🗓. Trasa jest przyjazna dla wszystkich poziomów zaawansowania, więc nie wahajcie się dołączyć nawet jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z rowerami🫡. Zapewniamy dobrą zabawę, piękne widoki i możliwość spędzenia aktywnie czasu na świeżym powietrzu. Przygotujcie wygodny strój, coś do picia i dużo uśmiechu🌲🚵‍♂️🌳. Będzie idealna pogoda na wspólny rajd🌞. ----- #rowerowewycieczki #trasa #zbiórka #team #kask #aktywnasobota #rowerowelove #rower #love #aktywnie #weekend #trasarowerowa #siadamnarower #bikelife #bikelove #fitnessplatiniumjaroslaw #trenjjaklubisz #platinium #team #zmotywowany #sport #ruchtozdrowie #sporttozdrowie #jaroslaw

5/21/2024, 9:25:29 PM

Rower ma duszę. Jeśli go pokochasz da Ci emocje, których nigdy nie zapomnisz… #rower #rowerowo #bike #rowerowelove💕🚴 #niebo #wolność #radość #girl #girlpower #girlswholikegirls #ikigai #wdzięczność #pięknie #cannondale #rowerowelove #

5/21/2024, 9:21:22 PM

Absolutely flying tonight 💪 pieces in the drizzle, bit if side-by-side action to top it off 🤩😎 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #rowing #crew #river #training #womensfour #crewlove #thisiswhywerow #girlswhorow #feelaliveoutside #athlete #getoutside #whatevertheweather #fitgotreal #thisgirlcan #strongnotskinny #fitlife #womeninsport #rower #boats #doublescull #sculling #dreambig #racehard

5/21/2024, 9:18:52 PM

moja judyta era to za każdym razem, jak wsiadam na rower. ✨ lubię spokój, który wtedy rozlewa się we mnie. jest przyjemnie. dopóki jakiś pieszy nie postanowi wskoczyć mi na koszyk. 🙂 ale to tylko, drobny szczegół. korzystajcie z przepięknej pogody. 🌞 #rower #judytaera #arkonka #szczecin

5/21/2024, 9:18:11 PM

Spring cleaning never looked so stylish 🪴 Refresh your wardrobe with all new hues in our latest lululemon and performance gear drop. Don't miss out, grab 'em quick! #Orangetheory #Fitness #MuscleGain #OrangetheoryFitness #Cincinnati #Workout #OTF #FitnessMotivation #Goals #FitnessGoals #Treadmill #Rower #Strength #Endurance #Power #FitnessStudio #GroupFitness #FullBodyWorkout #FitnessTransformation #FitnessRoutine #Gym #AllOutMayhem #FitnessChallenge #FitnessFit #Lululemon #WorkoutOutfit #SpringCleaning

5/21/2024, 9:17:07 PM

Pierwsza w tym sezonie wycieczka rowerowa. Nowa ścieżka rowerowa (fragment) i ta starsza, otwarta w ubiegłym roku. Trzy gminy po drodze: Łęczna, Ludwin i Puchaczów Przyjemna 1 godz. 17 min. Bez pośpiechu. Na luzie. W towarzystwie zachodzącego słońca (przed takim nie muszę się chować😂). #treningwterenie #wtorek #wieczór #maj #trening #jazdanarowerze #rower #bicycle #wycieczkarowerowa #sporttozdrowie #sportowywieczór #dbamozdrowie #dbamodobresamopoczucie #dbamodobrynastrój #dbamosiebie #aktywnywieczór #aktywność #aktywnakobieta #kross #krossbike

5/21/2024, 9:15:51 PM

A żeby nie było że to całe bieganie na Nocny Patrol było lekkie, łatwe i przyjemne. Bo pomimo świeżości na starcie... ...były podejścia na których szło się spocić... ...by na mecie wyglądać na "troszkę" zmęczonego, po tym jak las nocą Cię wchłoną, zmielił i na koniec wypluł. Foto. @patrykptakphotography 👍 #nocnypatrol #runner #runningworld #motivation #goodtime #nevergiveup #ultrarunner #runnersworld #góry #lovelas #nasportowo #aktive #trail #run #natreningu #nazawodach #wbiegu #biegacz #bieganie #bieg #motywacja #siłownia #siła #gravelbike #rower #rowerzysta #rowerowo

5/21/2024, 9:15:26 PM

Dzień się kończy. 🔚 To czas ładowania baterii.🫶🏻 To był dobry dzień! 🚲 Dobrej nocy!💤 #sunset #sun #sky #rower #bike #cycling #poland #bicycle #polska #kolarstwo #mtb #sport #mtblove #mtblife #trening #rowerowo #trip #polishboy #monday #bikelife #naturephotography #las #biketrip #wycieczka #fit #cyclist #nature #kociewie #training

5/21/2024, 9:14:58 PM

#rozpoznanieNaPółnocy Dzień 8 - 183 km - 683 m podjazdu - kraj #Estonia Rano myślałem, że komary chcą mnie pożreć żywcem. Dawno się tak szybko nie pakowałem i ruszyłem jeszcze przed 8. Na początku musiałem pokonać piaszczysty skrót, a dzięki temu, że byłem wypoczęty, to całkiem dobrze się bawiłem pchając rower. Później już prosto to Talina, raz asfaltem, a raz szutrem. Po drodze pochustalem się na przystanku autobusowym będącym bujną ławka. Na wiele kilometrów przed stolica rozpoczęła się droga dla rowerów, która dotarłem prawie do centrum. Prawie cały czas miałem zielone światło i po chwili już zwiedzałem starówkę. Chwilę się podkręciłem, wypiłem kawę i jechałem dalej. Wiatr był bardzo uciążliwy i odliczałem kilometry do końca. Ale w końcu się udało i dotarłem do wymarzonego miejsca na nocleg. Znowu w samotności w środku lasu. Jutro kończę nadbałtycka cześć mojej podróży i zaczną się lekkie góry Jeżeli chcesz mnie wspomóc na trasie to postaw mi kawę https://buycoffee.to/perspektywarowerzysty #biketravel #roweremprzezświat #travel #adventure #bike #rower

5/21/2024, 9:09:57 PM

Lasy, pola, chabry, maki, cisza i dużooo słońca - #kociewie #rower #rowerowo🚲 #bicycle #bicycles

5/21/2024, 9:09:15 PM

Dieta dartmoor two6player 😉 #bikelife #biker #bike #rower #dirtbike #dartmoor #dartmoor_bikes

5/21/2024, 9:07:47 PM

Aktywna regeneracja po setce. . . . . . . . . #regeneracja #setkazhakiem #rower #cycling #activerecovery

5/21/2024, 9:07:43 PM

Jeszcze troszkę i będziemy razem jeździć na wycieczki rowerowe 😍🚲💙 #myloveson #mojaduma #synekmamusi #dumnamama #szymuś #chłopczyk #mójdzielnychłopczyk #rower #wycieczkarowerowa #mamadwójki #mamadwójkichłopców #wmamowymobiektywie #samsungs22ultra • wycieczka rowerowa • dumna mama • bez małych kółeczek • synek mamusi • w mamowym obiektywie • łapiemy wspomnienia • samsung galaxy S22 ultra • 💙💙

5/21/2024, 9:06:36 PM

🚴‍♀️Aktywny rowerowy 🚴‍♀️ wieczór 💪 🫵 A jak Wy spędziliście dzisiejszy dzień ? Podzielcie się w komentarzu ;) Zachęcam do zaobserwowania mojej osoby tutaj jak i na tik toku ;) ☺️ - link w bio ;) 🙋🏽‍♀️ Życzę Wam spokojnego wieczorku , pozdrawiam🙋🏽‍♀️ ————————————————- #viral #2024 #rower

5/21/2024, 9:06:20 PM

Późno w tym roku ten sezon rowerowy rozpoczęty, ale ważne, że rozpoczęty 🙈

5/21/2024, 9:04:37 PM

Czas na rower 🚴 #rower #cycling #pasja #maj #photooftheday

5/21/2024, 9:04:09 PM

Ecuador / parte 7 / random Penipe / Riobamba / Guano / Ambato / Salcedo . #ecuador #bicicleta #rower #roweremprzezświat #cycling #bicycle #bicycletouring

5/19/2024, 4:26:58 PM

Szlak rowerowy Wokół Wigier - piękny szlak z niesamowitymi widokami ❤️ #rower #szlak