grejsdalstien images

Discover Best grejsdalstien Images of World

#food #travel #sports #news #may #thursday

igennem træets bark, den gror en gul og fyldig svamp, jeg tror jeg ydmygt den betragte vil, og glædes over, den er til 🌱 —— #svovlporesvamp #chickenofthewoods #laetiporussulphureus #svampetur #svampejagt #svampe #grejsdalen #grejsdalstien

5/14/2024, 9:10:24 PM

🌳☀️🥾De blåhvide stænger kom ud i dagslys i dag 🫣og hvilken herlig dag - 21 kilometer i den skønneste natur blev det til. 😄😄😄 #grejsdalstien #visitvejle #vandretur #nature_lovers

5/10/2024, 6:35:03 PM

Lækker madpandekage med oksekød ( sous vide) med bearnaise, kartoffelchips og salat. I det lille hyggelige Pandekagehus i Jelling, efter vandreturen fra Vejle til Jelling på Grejsdalstien. #senseminlevevej #livstilsændring #vægttab #vægttabsrejse #grejsdalstienenskønturfravejletiljellingreturmedtog #Grejsdalstien

5/1/2024, 9:24:54 AM

En skøn tur på Grejsdalsstien, fra Vejle til Jelling med @kirstenprovstgaard, 19,56 km blev det til, nåede desværre ikke de 200 km i april måned( i virtual walk challenge)men nåede op på 155,66 km ialt. #virtualwalkchallenge #vigårsammenmodkræft #kriXrun #senseminlevevej #livstilsændring #vægttab #vægttabsrejse #grejsdalstienenskønturfravejletiljellingreturmedtog #grejsdalstien

4/30/2024, 7:09:32 PM

Dejlig dag med hjemmehygge og tur i skoven med mine 3 🥰 #minlillefamilie #gåturiskoven #pseudotvillinger #grejsdalstien

2/3/2024, 6:43:59 PM

Dagens skøre påfund var en tur på grejsdalstien… det var en overlevelsestur… MEEEN med Personlig Rekord…. Aldrig er jeg kommet så langsomt frem pga underlaget. Det var crazy😬☠️ men rundt, op og ned kom vi… med glidende bevægelser og alt fra helt hårdt frossen jord til mujjer i ankelhøjde.. we love it🥳🏃🏻‍♂️ #trailrunning #kæftvihygger #grejsdalstien #niketrail #vigørdetigen

1/13/2024, 2:41:21 PM

En lyserød stub? Med al sandsynlighed ser du her en yndig, lyserød barksvamp med det smukke navn: Violet ballonhinde 🌱 Ser du, jeg ejer ikke et mikroskop. Måske en dag, når jeg får tid, men indtil da kan jeg ikke bestemme alle de svampearter, jeg finder, med garanti. Jeg har en særlig ydmyghed overfor de mykologer og svampeentusiaster der måler sporernes længde, gør sig umage og bruger tid på at lære de svære arter at kende. Omhyggelighed aftvinger respekt fra mig. Bevares, jeg bruger tid på at bestemme svampene grundigt. Men jeg er ligeså optaget af alle de andre vidunderlige fænomener i skoven 🌱 Så derfor er dagens nye art stadigvæk sandsynligvis Violet ballonhinde. Men prøv lige at se de flotte istapper! Og de snetunge grene, der hænger over lågen til engen, som aldrig plejer at nå jorden. Skoven i sne er noget særligt. —— #violetballonhinde #svampe #svampejagt #svampetur #grejsdalen #grejsdalstien #grejsdalsstien #visitvejle #tulasnellaviolea

1/9/2024, 8:04:40 PM

Familietur ud i sneen ❄️☀️👌🏽 #grejsdalstien #grejsdalsbroen #familiehygge #vandretur #weekend #januar2024

1/7/2024, 5:33:56 PM

#grejsdalstien #eventyrdalen

1/4/2024, 10:35:14 AM

1. oktober 2023 havde vi endnu engang fornøjelsen af at samarbejde med @visitvejleofficial ,som skulle bruge nogle billeder fra Grejsdalsstien og den nyindviede bro, det forbinder Grejs og St. Grundet. Her får I et udpluk fra en dag fyldt med hygge og smalltalk. Vi blev, som familie, en oplevelse rigere. En oplevelse vi aldrig havde troet ville komme til at finde sted, men som vi heller ikke ville have været foruden. Så endnu engang tak til @visitvejleofficial for at vælge os til denne fantastiske oplevelse. Til at tage disse skønne billeder havde vi æren af en helt igennem fantastisk fotograf, @jvingtoft 📸 - - - #photoshootpart2 #grejsdalstien #visitvejle #fall #memoriesforlife #family #collaboration #familyphotoshoot #denmark #visitdenmark

11/12/2023, 9:47:17 PM

Søndagen blev brugt på en dejlig gåtur fra Jelling til Vejle via Grejsdalstien 🤩 Rigtig fin tur med meget forskelligt terræn 🥳 Frokost i det fri kan noget 😋 og vejret var helt perfekt ☀️ #grejsdalstien #vandring #smukdag #efterår #vejle #turigodtselskab 💚

10/11/2023, 8:08:46 AM

Søndagen blev brugt på at gå til Jelling for at drikke kaffe og se Jellingstenen☕️turen ud var i super godt vejr, hjemturen var 17 km i regn🌧️ #grejsdalstien #jellingstenen #51867skridt #35,45km

10/1/2023, 6:29:32 PM

9,5 km gåtur i Grejsdalen 😎 #grejsklipper #Grejsdalen #Vejle #smuknatur #gåtur #grejsdalstien #grejsdalsbroen

9/23/2023, 2:08:08 PM

Vandretur fra Jelling - Vejle Smuk og dejlig tur #Grejsdalstien

9/17/2023, 7:52:44 PM

Svampejagt i Grejsdalen 🍄🌳 ... ... ... #svampetid #svampejagt #svampesæson #svampetur #skovtur #udidetgrønne #forest #forestbathing #grejsdalen #grejsdalstien #sensommer

8/26/2023, 6:39:21 PM

Vandretur med de her 3 🥰 mor, søs og Luna #grejsdalstien

8/19/2023, 10:30:53 PM

Film fra i dag . 🚶💨 #grejsdalstien #vandretur #trætpåtur #hjernetræt #jellingvejle #nikonmor

8/13/2023, 8:25:22 PM

Min veninde Louise og jeg tog ruten ved Grejsdal Stien der ligger imellem Jelling og Vejle. Ruten er på 16km. 🚶💨 Det blev til lidt mere fordi vi kom ud på en omvej. Men pyt!! ✌️😍 For 3 år siden her sidst i aug, blev jeg indlagt, og en blodforgiftning var tæt på, at gøre ende på mit liv. Jeg blev lagt i respirator i et døgns tid. Men jeg overlevede. 🙏😄 Og selvom jeg har senfølger fra sygdommen, så sidder jeg lige nu i sofaen og er ret så glad for det hele. ✌️😍 #grejsdalstien #vandretur #ægtesmil #påtagetsmil #ømmefødder #trætpåtur #senfølger #hjernetræt #nikonmor #jellingvejle #naturligvis #positiv #soverroligtinat

8/13/2023, 7:57:57 PM

Om kroppen og naturen og en vandretur 😌 Jeg vandrede i sidste weekend. Vi sluttede på @kongernesjelling (billede 2). Inden da havde vi gået fra Vejle til Jelling. De første 13 kilometer var primært i skoven, og de sidste 3 kilometer var på almindelig asfaltvej. Og ved i hvad. De sidste flade kilometere var klart hårdere end de første 13, som var bakkede og ujævne. Hårde på den måde, at jeg instant fik ondt i både hofter og ben, da vi begyndte at gå på asfalt. Og ja, jeg ved godt, at de sidste kilometer er de hårdeste, men det var bare hårdt på en anden måde end i skoven. Den hårde asfalt og de ensformige bevægelser sled meget mere end de bakkede, skæve stier i skoven. Bare lige en reminder om, at vores krop bedst kan lide at bevæge sig i naturen. #vandretur #grejsdalstien #bevægelse #motorik #balance

8/11/2023, 2:18:36 PM

Grejsdalstien fra Jelling til Vejle - kan varmt anbefales!! #grejsdalstien #vandretureidanmark #udinaturen #hiking #balsamforsjælen

7/30/2023, 10:52:53 AM

We hiked Grejsdalstien with my sister and Vaks. Ended up doing about 20 kilometers in wonderfully wooded landscape and taking the train back. It was the girl’s first train ride ever, but they handled it better than I had expected #hikingwithdogs #hiking #hikingadventures #grejsdalstien #grejsdalen #fravejletiljelling #dogsontrains #firsttrainride #doggiefriends #meandmysister #workingcockersofinstagram #borderterriersofinstagram #borderterrier #cockerspaniel #dogsofinstagram #lifewithdogs

7/25/2023, 2:12:51 PM

Grejsdalen #grejsdalen #grejsdalstien #grejsdalkirke #ferie #love #påtur

7/24/2023, 9:46:48 PM

#grejsdalstien

7/22/2023, 11:54:38 AM

GREJSDALSTIEN - efter et par fede solovandredage gik jeg i går en lækker tur med min lille storesøster og alle vores firbenede, fra Vejle til Jelling ☀️🦦🐶❤️🐶🌾🌲🌿🌳🍄🦔🐿️🐾🌱 Så dejlig en tur, og en perfekt afslutning på 3,5 uger på farten 🙏🏼 Nu er jeg landet i KBH igen, og prøver at komme i tanke om hvorfor det er jeg bor i byen.. 🤷‍♀️ Der følger billeder fra fantastiske egovandringer på Fanø og ad Banestien en af dagene 🤗 #iwalk #wearefamily #hikemedhund #grejsdalstien #gålangt #movementismedicine #sisterhood👭 #dogwalkers #trailrunnersbyheart

7/19/2023, 6:18:38 PM

Vandring på #Grejsdalstien med stop i #eventyralen Gæstfrihed må aldrig dø .. ☕️ Livet handler også om at give og ofre ... dor at få livs forvanding ...🌿

7/5/2023, 1:23:01 PM

På min gåtur på Grejsdalsstien kom de to her lige løbende forbi mig. #gåtur #grejsdalstien #rådyr #fritid

7/4/2023, 10:37:01 PM

ALENE! Keder du dig ikke? Sådan var reaktionen fra en kollega, da jeg fortalte, at jeg på min fridag i går ville gå hele dagen. Sådan sagde mange også, da jeg tog på Camino-vandring sidste år - selv. Nej, det gør jeg ikke. Jeg er jo i ret godt selskab (nemlig med mig selv) hele dagen. Og selvom solovandring jo, i ordets natur, er vandring alene, så gælder det altså ikke om at undgå andre mennesker på turen 😊 Selvtilliden får også lige et nøk opad, når man møder udfordringer på sin tur og klarer dem ALENE, men især også hvis man opnår de mål, man har sat. I går var jeg så tilbage på Hærvejen for at tage endnu et bid af ruten. Min plan er at tage den i bidder, når kalenderen tillader det. På engelsk hedder det “flip-flop hike”, hvor man starter i midten og vandrer mod syd, nord, øst eller vest - og nogle gange tilbage til udgangspunktet. I går var udgangspunktet Ravning ved Vingsted, hvor jeg var så heldig, at min gode nabo Troels (næsten) tilfældigvis skulle forbi og satte mig af. TAK 😊 Målet var Nørre Snede, men efter smørrebrøds-pitstop i Jelling og lidt opslag på Rejseplanen fandt jeg ud af, at jeg ville få svært ved at nå sidste bus fra Nørre Snede. Efter næsten 15 km asfaltvandring havde jeg også brug for lidt eye candy i form af skov og bakket landskab, så nord for Jelling gik jeg mod højre og fortsatte ad Grejsdalsstien til Vejle og blev belønnet med “urørt skov” og en ofte bittesmal snoet sti gennem det hele👍👍 Fleksibiliteten, at du bestemmer fuldstændig selv, hvad du vil, og du kan ændre rute undervejs, er altså også en klar fordel ved selv at tage af sted. Og så tænker man godt. Over stort og småt. Og får de mentale batterier ladet op. Så godt! Efter en Café latte i Vejle hoppede jeg på toget og kørte mod Kolding, hvor jeg begyndte at gå de sidste km mod Bjert… Efter en dags vandring i eget selskab - 36 km blev det til - er det ekstra godt at flade ud i sofaen med familien (læs: Torben - teenagerne havde andre planer 😜) og fredagsslik. Smager bedre, når kalorierne allerede er forbrændt😇😇 #udpåturaldrigsur #hærvejen #grejsdalstien

7/1/2023, 10:57:58 AM

Dagen blev brugt på en skøn tur på Grejsdal Stien 👌☀️ Vi satte bilen i Jellinge og tog toget til trinbrættet ved Vejle Sygehus, hvor stien har sit udgangspunkt i Vejle. Derfra gik vi via Grejsdal Stien tilbage til Jellinge, hvor vi så Jellinge stenen. En skøn tur i dejligt vejr👌☀️ Og med enkelte tilføjelser, en tur på 20 km og med en stigning på det, der svarer til 125 etager😅👌🥾 Kan varmt anbefales 👌 #sommer2023 #geocaching #udpåturaldrigsur #idetbedsteselskab❤️ #erensmuleøm🤷‍♀️ #grejsdalstien

6/24/2023, 7:20:23 PM

#summer #grejsdalstien #hiking #denmark🇩🇰 #riverdale

6/9/2023, 11:13:07 PM

Tur på den ugentlige fridag. Var hernede tilbage i efteråret '21 og var helt vild med stedet. Denne gang tog jeg en lille afstikker til Grejs klipper, som ligger ca. en halv km. fra stien ved Grejs by. Ligesom ved Daugbjerg og Mønsted er der åbenbart tidligere blevet udvundet kalk i området #grejsdalen #grejsdalstien #vandringidanmark #baredanmark

5/30/2023, 5:41:07 PM

Dagens tur gik fra Vejle til Jelling via Grejsdalstien, hvor 16,92 kilometer kom i hus. Det skulle være Danmarks smukkeste vandrerute, siges det. I dag fik jeg mulighed for at prøve påstanden af. 😎 Turen startede med afgang i Vejle kl. 7.40. De første kilometer gik langs kolonihaver og anden bebyggelse og grusvej, mens små vandløb løb fra bakkerne. Efter ca. 7 kilometer kom jeg ud i skoven, slut med huse og biler. Stierne var dejligt og brede, det var de få højdemeter også. 🥾 Skoven var smuk og især tiden hvor netop nu bladene springer ud. At gå oppe på toppen og kigge ned i dalene. 🙂 Stier og små broer ledte flere gange over åen, mens skoven var fuld af fuglesang. Et fint sted at holde et hvil. Efterfulgt af flere højdemeter (op af bakke). 🥾🥾 Den sidste del inden Jelling, forgik på grusvej og landevejen med masser biler (sidste billede). Allersidste stykke gik også på Hærvejen, og hvilken minder. Det er nogle år siden jeg har vandre denne del af Hærvejen. Desværre havde Jelling Kro lukket, så jeg måtte selv købe/lave lidt mad og en øl. Efter en kort tur på museum tog jeg toget tilbage til Vejle kl. 13.41. ☺️ Danmarks smukkeste vandrerute… landevejene trækker ned, men så længe man er inde i skoven. 7/10. #grejsdalstien #vejle #vandretur #jelling

5/19/2023, 3:10:06 PM

#vejle #visitvejleofficial #visitvejle #mitvejle #vejlekommune #jelling #grejsdalen #grejsdalstien #total_denmark #naturephotography #nature_perfection #naturenidanmark #nature_brilliance #natursti #nature_of_our_world #vandringidanmark #vandring #bøgeskoven #hikinglife #hiking🌲 #be_one_natura #naturlovers_allpics #rebel_nature #maj #forår #grønterskjønt💚 #grønterskjønt #grønt #happyhiking #oplevvejle Dejlig tur i det forårsgrønne💚🍀🌿💚

5/11/2023, 1:26:26 PM

En tur i baghaven😃 grejsdalsstien var i dag en fryd for øjet. Med den flotte skovbund og de grønne udsprungne bøgetræer blev hjernen slået fra og den friske luft nydt til fulde😃 turen foretrækkes, herfra, fra Jelling mod Vejle - så bilen kan parkeres i Vejle og så med toget til Jelling. Madpakken blev i dag indtaget ved brandbjerg shelterne😃🌳 #fusion #brandbjergshelterplads #adidasterrex #lowarenegade #smartwool #buff #grejsdalstien #påtur #udidetblå #spring #forår #danmark🇩🇰 #danmarknårdeterbedst

5/6/2023, 5:51:02 PM

🥾 Fra Vejle til shelter ved Brandbjerg.. - #vandretur #vandretureidanmark #grejsdalstien #urørtskov

4/14/2023, 7:57:29 PM

Så kan Grejsdalsstien krydses af. En utrolig smuk tur, dog med de sidste kilometer inden Jelling på asfalt. Men fik da så prøvet Shinrin-Yoku (japansk skovbad) af. Koldt, men lækkert. Fuld sol og en smuk dag🌞 #grejsdalstien #vejle #jelling #masserafsol #Shinrin-Yoku

4/8/2023, 2:31:34 PM

To på tur ❤️😎 #påmedstøvlerne #grejsdalstien

4/1/2023, 6:56:13 PM

Man kan godt blive forpustet i skoven op til Store Grundet #skoven #vejle #gåtur #grejsdalstien

3/19/2023, 4:56:32 PM

🐕‍🦺 Nye stier i Grejsdalen Skoven Link to YouTube In bio #natur #nature #naturephotography #dotwildlife #hund #dog #vejle #grejsdalen #grejsdalstien #storegrundetskov

3/10/2023, 8:53:32 AM

Så har jeg set den første halvdel af Grejsdalstien😄 Det er en tur der absolut kan anbefales😊 Men, selvfølgelig ingen tur uden Kvikk Lunsj 🍫 #påtur #udeliv #vandringidanmark #hike #grejsdalstien #kvikklunsj #outdoor #outdoorlife

2/22/2023, 6:59:18 PM

Grejsdalsstien, den har jeg længe overvejet at gå, nu blev det en realitet og det var bestemt ikke sidste gang 👌 #grejsdalstien #natur #flotnatur #vejle #skov #næstenforår #vandfald

2/19/2023, 7:45:00 PM

En god formiddag i løbeskoene med start fra Vejle og ad Grejsdalsstien til Jelling🌬️🏃🏻‍♂️🏃🏼‍♀️🏃🏻🏃🏻‍♀️🪨🍂🍁🪵🌲💦 #run #runner #runners #trailrun #trailrunning #runeveryday #runstreak #runstreak2022 #grejsdalstien #runnerslife #runhappy #runningmotivation #ikastatletikogmotion #højdemeterjagt #løbebanko #løbetræning

12/29/2022, 2:36:07 PM

#grejsdalstien #trail #trailrunning #løb #lob #natur #skov #trailrunner #smuknatur #denmark Sikke en skøn og kold løbetur fra Jelling til Vejle, lad weekenden begynde🫶☃️☕️

12/16/2022, 1:14:17 PM

Tak for endnu en skøn tur @anette.kristiansen.79 #grejsdalstien #efterår2022 #koldmorgen #lørdagformiddag #dendanskenatur #dejligtselskab❤️ #balsamforsjælen #venindetid

11/19/2022, 4:10:58 PM

På vandretur med verdens bedste veninde! Intet gik som planlagt og var alligevel helt perfekt som altid når vi er på tur 😅❤️ #topåtur #vandring #grejsdalstien #hurraforgps

10/8/2022, 4:06:33 PM

Tak for en skøn tur ud af Grejsdalstien @mettetourlin Det blev alligevel til små 20 km i noget blandet vejr 😆🥾🌦👌🏽 #grejsdalstien #godtselskab #udinaturen #vandretureidanmark #hyggeligsøndag #september2022

10/2/2022, 7:18:08 PM

TUSIND TAK, til min skønne storebror for en fantastisk eftermiddag, og støtte mig i at nå en af mine mål! 🙏 Der er ikk mange stjernerstunder i en hård og kaotisk tid, men sætter virkelig pris på dem når de kommer! 💕 Vi gik grejsdalstien fra Vejle til Jelling. Turen skulle være 16,1km, men vi ville lige en lille omvej så endte med 17,8km istedet på 3t 13min 😂 er glad for jeg havde min bror med, for ellers var den blev meget længere, for havde svært ved pilende ik vendte samme retning, indtil han fortalte det jo var fordi man både KU starte i jelling og vejle(var stadig forvirret men gav mening) 😂 Tusind tak for dig min elskede bror😘 #spiseforstyrrelserecovery #spiseforstyrrelse #eatingdisorderrecovery #atypiskspiseforstyrrelse #bulimi #anoreksi #ortoreksi #BED #borderline #adhd #dialektiskadfærdsterapi #psykisksygdom #brydtabuet #fightingformylife #minkamp #mentalillness #mestringsstrategi #vægttab #weightloss #thinisenthappiness #værdigpsykriatriforalle #mål #familylove #grejsdalstien #walk #nature #snacks #selflove

9/12/2022, 10:35:32 PM

På skovtur igen :) regnen har resulteret i nogle trætte træer og mere vand i bækken :) #brandbjergskov #hørupskov #hørupbæk #trail #dk_vejret #opdagdanmark #grejsdalstien

9/11/2022, 6:21:13 PM

🥾🌱 16 km, 5,5 timer senere, med indlagt hygge, madpakker, skovbad, fund af skovhindbær, tusser 🐸 og andre herligheder🪲🐾, og nååå ja, så var der lige historien om den vrede mor ko (og dét var ikke mig, men en andens mor!), som “nænsomt” puffede en nærgående mobil telefon ud af hænderne på en småivrig fotograf, som vist havde overset stoplinien til kalven🙈), nåede vi enden af gåturen i Kongernes Jelling. Sikke en fin tur 👍🥾🌱 Tror da nok lige vi går dén tur igen 🌱🥾 #vandretureidanmark #grejsdalstien #vejlejelling #livetigrejsdalen #morsønhygge #29.07.22

8/7/2022, 11:37:49 PM

🥾🌱 Half way ☀️🥾 Fredag i uge 30 nappede S og jeg “lige” turen Vejle - Jelling med 16 km til fødderne, dét var bestemt hygge, og det gav lidt ømme stænger (men hvilke stænger har ikke godt af det!!). Grejsdalsstien, vi kommer igen, for S mener vi har gang i en tradition 😅. #altingharenførstegang #morsønhygge #grejsdalstien #livetigrejsdalen #latergram #sommerferienerslutmenrullerbugnermedbilleder

8/7/2022, 10:43:55 PM

Elsker naturen - her er jeg virkelig i mit es❤️🐞🪲🌲🍄 #grejsdalstien #16km #visitvejle #kansåmegetanbefales #detvarmagisk #healinginnature #taknemlighed #paspåvoresjord 🌏🫶🏼

8/7/2022, 8:04:19 PM

#grejsdalstien #dyrebarn #naturbarn #påforhåndtak

6/29/2022, 8:22:44 PM

De fire ådale 😍 I Vejle og omegn finder du intet mindre end fire ådale; Vejle-, Højen-, Grejs- og Egtved ådal. Her finder du et landskab skabt af istiden, der viser vej til storslåede naturoplevelser. 💚 Spejd efter havørnen ved Kongens Kær, nyd udsigten fra toppen af Runkenbjerg, vandr langs den populære Grejsdalstien eller gå en skøn tur ved Syvårssøerne. ☀ Vi guider dig til flere detours rundt i Vejle og omegn via link i bio 👈 #detourivejle #tourdefrance #kingdomofcycling #letourdk #vejleådal #grejsdalen #egtvedådal #højenådal #ådal #vandreoplevelser #outdoor #outdooroplevelser #kongenskær #grejsdalstien #runkenbjerg #syvårssøerne #visitvejle #outdoorferie #ferieivejle #vejle #sommerferie #detour

6/28/2022, 11:27:18 AM

I går havde turleder Karen en gruppe friske vandrere med på fællesvandring på Greisdalstien 👣 Grejsdalen er Danmarks højeste kløft med op til 70 meter høje skovklædte skrænter. Området regnes som et af de smukkeste steder i Danmark 🤩 Gruppen vandrede den smukke strækning fra Jelling til Vejle. De lagde ud med at vandre gennem åbent land, indtil de kom til Grejs Å og fulgte derefter denne. Undervejs kom gruppen gennem den urørte skov ved Brandbjerg Sønderskov. Mens nogle af turdeltagerne holdt et hvil, tog de resterende vandrere en afstikker til Grejs Klipper, inden den samlede gruppe forsatte vandreturen 🚶🚶‍♀️ Tak til Karen for de flotte billeder 📸 #vagabondtoursdk #vagabondtours #vandretur #vandre #vandrerute #fællesvandring #dagstur #grejsdalstien #grejsdalen #jelling #vejle #naturoplevelser #udinaturen #godtselskab #højthumør #udidetblå

5/22/2022, 10:33:35 PM

Happy Birthday Kiddo 😍 . Your adventures spirit is my inspiration - I look forward to exploring the world with you❤️ Can't believe your are 6 years old already 😭😂❤️ . . . #raisinghikers #happybirthdaykiddo #microadventureswithkids #microadventurefamily #grejsdalstien #whatgetsmeoutdoors

5/19/2022, 8:49:57 PM

En skøn mors dag med 18 km gåtur i dejligt selskab med @mettebuurchristiansen på #grejsdalstien, som sluttede med dejlig velfortjent frokost i Vejle (Tak for lån Per, og beklager forsinkelsen 🙃) #walksinnature #outdooristhebestdoor

5/8/2022, 3:25:38 PM

14 kilometer er tilbagelagt og en velfortjent kaffepause holdes i disse smukke omgivelser ved Lerbæk Skov 💚🥾🌳☕️ #grejsdalstien #vandretur #kaffepause #grejså #naturephotography #naturphoto #naturphotographie #nature_lovers #udinaturen #naturenidanmark #mitsydogsønderjylland #walkinginnature

5/1/2022, 2:38:01 PM

Har taget toget til Jelling og vandrer nu mod Vejle. Smukke gule rapsmarker og drabelige skyformationer danner rammen for de første kilometer - vidunderligt 🥾💚 #vandretur #maj #beautifuldenmark #vejlekommune #grejsdalstien #forår #drvejret #tv2vejret #clouds #nature_lovers #walking

5/1/2022, 2:28:23 PM

Første maj tur på Grejsdalstien☀️🤩🥰 #grejsdalstien #destinationjelling #kaffehosbedster #sammenmedmitguld #tidligtude

5/1/2022, 12:41:54 PM

Grejsdalstien 😍 Så flot en rute ud gennem Grejsdalen! Start enten i Vejle eller i Jelling, og nyd den 16 kilometer lange rute igennem gamle bøgeskove og åbne vidder 😊☀ 📸: @_mernee #grejsdalstien #grejsdalen #vandrerute #vandreruteridanmark #vejle #jelling #brandbjerg #brandbjergsønderskov #udidetfri #gåtur #aktivferie #familieferie #visitvejle #ferieivejle