podrozewedwojke images

Discover Best podrozewedwojke Images of World

#food #travel #sports #news #may #friday

➡️ Jak dostać się z Malty na Gozo? 🛳 Na Gozo najprościej dostać się z dwóch portów: z Ċirkewwy i z Valetty. 1️⃣ ĊIRKEWWA (Malta) – MĠARR (Gozo) Promy kursują niemalże od świtu do nocy i odpływają średnio co pół godziny. Rozkład jazdy znajdziecie pod tym linkiem. Koszt biletu w dwie strony wynosi 4,65 EUR, od godz. 20:00 – 4,05 EUR. Bilet kupuje się dopiero w drodze powrotnej. Prom płynie ok. 25 min. Z Bugibby do portu można dostać się bezpośrednio autobusem linii 221. Karta TalinnjaCard ExploreFlex nie umożliwia darmowej przeprawy tym promem ❌ 2️⃣ VALETTA (Malta) – MĠARR (Gozo) Promy z Valetty na Gozo kursują rzadziej, bo raz na 2 godziny i przeprawa zajmuje 45 min. Tu znajdziecie rozkład jazdy. Połączenie obsługuje Gozo Fast Ferry. Ostatni statek z Mgarr wypływa o 19:45, w piątek i sobotę o 21:45. Dla posiadaczy karty TallinjaCard cena wynosi 7,99 EUR, bez karty – 9,99 EUR. Mając kartę TalinnjaCard ExploreFlex przeprawa promowa jest w cenie. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero chcąc wrócić na Maltę. Rano wypłynęliśmy promem z Ċirkewwa i chcieliśmy wrócić w ten sam sposób, ale okazało się, że musimy kupić bilet. Poszliśmy więc do miejsca, z którego odpływa Gozo Fast Ferry, spóźniliśmy się na prom 3 min i musieliśmy czekać 2 godziny na kolejny 🙈 Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, wróciliśmy w głąb wyspy w poszukiwaniu obiadu. Dzięki temu trafiliśmy do fajnej, lokalnej knajpki, gdzie panowie oglądali mecz, jedli fish & chips i popijali piwko 🍻 Planujesz wyjazd na Maltę? Koniecznie zapisz ten post! 😉 #malta #gozo #prom #podróżowanie #podróże #wyjazd #podrozowanie #zwiedzamy #malta🇲🇹 #polskieblogipodroznicze #podrozemaleiduze #morze #kochampodroze #naszepodroze #podróżezpasją #dalekooddomu #wdrodze #porady #transportpubliczny #taniepodrozowanie #maltapublictransport #podrozewedwojke #wakacje #wakajki #visitmalta #podróżemałeiduże #seeusoonpl

9/13/2022, 8:07:21 PM

WITAJ SERBIO! 🇷🇸 Gdy mówiłam znajomym i rodzinie o tym, że zdecydowaliśmy się jechać do Serbii każdy robił wielkie oczy i tylko kiwał głowa czego znowu to nie wymyśliliśmy 😂. A jak dowiedzieli się, że będziemy jechać tem autem i w nim spać to uznali nas za szaleńców 😂 „Przecież tam nic nie ma!” Takie słowa słyszeliśmy co chwile. Jednak Serbia to mój 36 kraj i jedno wiem - w każdym kraju COŚ jest. Jedzonko, ludzie, inna kultura, klimat. Czasami trzeba się po prostu przełamać, żeby to zobaczyć i po to sięgnąć 😀. Wiem, że w trakcie podróży trzeba mieć otworzyć się i w jak najlepszym stopniu porzucić pewne nasze przyzwyczajenia. Tak więc, jestem w pełni gotowa na ciebie Serbio 🥳 #kajleziesz #serbia #balkantrip #bałkantrip #balkanskaprzygoda #podrozemaleiduze #podróżemałeiduże #podroze #podrozewedwojke #podrozekamperem #minikamper #skodaroomster #skoda #podrozevanem #nowysad #serbiatourism #serbiatravel #serbia🇷🇸 #nowysadeuropejskastolicakultury #balkantrip #podrozautem #wakacje2022 #wakajki

9/13/2022, 9:55:19 AM

W końcu! Udało mi się wyselekcjonować zdjęcia z naszej podróży po Lot! (Więcej jest ich na moj FP) Nie mylić z Polskimi Liniami Lotniczymi 😀 Lot jest to francuski departament położony w regionie #Oksytania sąsiadujący z Dordogne, Corrèze, Cantal, Lot et Garonne, Tarn et Garronne i Aveyron. W podróż wybraliśmy się motorem z jedną walizką i małym plecaczkiem. Tak więc nie dziwcie się dlaczego widzicie mnie ubraną cały czas w to samo 😀 W takich podróżach mój wygląd, kobiecość i ładne ciuszki muszę odstawić na bok. No nic! Przecież nie o to chodzi w podróżowaniu, by tylko ładnie wyglądać i mieć super fotki na Insta 😜 Nam bardziej chodzi o odkrycie i przeżycie czegoś co nas zachwyci, zaskoczy ... A jak przy okazji uda nam się zrobić ładne zdjęcie, to tym lepiej. W końcu mamy iPhony a te jak się okazały wymiatają! Aż mi się serce kraje pisząc, że iPhone zastąpił aparat fotograficzny. Nawet moja Sigma przy nim wymięka... Wszystkie zdjęcia, które publikuje są zrobione iPhone 13 Pro Max. Technologia brnie jak szalona do przodu. A ja staram się tylko za nią nadążyć... Tak wyglądała nasza 3 dniowa trasa po Lot 👉 Dzień 1 La Roque St. Christophe (Dordogne) Cahors Vers Cajarc Hotel niedaleko Figeac 👉 Dzień 2 Faycelles Figeac Capdenac-le-Haut Vallée du Célé Espagnac-Sainte-Eulalie Bouziès niedaleko Saint Cirque la Popie 👉 Dzień 3 Chemin de Halage Albas Puy-l'Évêque Monflanquin (Lot et Garonne) O każdym z tych miejsc napiszę ciut więcej na blogu. A tymczasem miłego podróżowania wraz z nami po Lot oglądając nasze zdjęcia. Dziękuję #lot #podrozowacpofrancji #uwielbiamfrancje #roquesaintchristophe #cahors #vers #cajarc #figeac #capdenac #valleedulot #valleeducele #espagnacsainteeulalie #bouzies #chemaindehalage #albas #puyleveque #monflanquin #plusbeauxvillagesdefrance #zachodslonca #wakacje #wiosna #iphone13 #zdjeciazpodrozy #mojepodróże #mojepodroze #fajniejest #fajniejestpodróżować #podrozewedwojke #wedwoje

5/24/2022, 9:06:25 AM

Mglista, deszczowa i soczyscie zielona Irlandia 🇮🇪 #ireland #green #irish #kissmeiamirish #travelladdicted #travelismypassion #travelcouple #podrozewedwojke #zielonakraina #irlandia #foggy #mgła

5/11/2020, 5:09:48 PM

Islandia 🇮🇸 to jedno z najbardziej magicznych miejsc, jakie odwiedziliśmy. To kraj elfów, piechurów, wodospadów i pięknych koni❤️ #islandia #iceland #elfs #magic #waterfall #horses #wildnature #travelladdicted #travelcouple #travellingismydrug #podrozewedwojke #coupleinatrip #wodospad

5/3/2020, 10:50:52 PM

Nasza pierwsza wspinaczkowa przygoda rozpoczęła się latem 2017 roku na kursie w Sokolikach #climbing #mountains #sokoliki #adventure #traveling #wspinaczka #adrenalina #podrozewedwojke #travellingismydrug #travelcouple

5/2/2020, 9:39:31 PM

Budapeszt - to była nasza pierwsza wspólną podróż kilka lat temu. Od tamtej pory wspólnie szukamy wrażeń na szlaku. A do Budapesztu jeszcze wrocimy💕 #travelladdicted #budapest #hungary #coupleinatrip #podrozewedwojke #world # #travelismypassion #budapeszt #moment #city #razemwpodróży

5/2/2020, 2:27:32 PM

Rok temu piękny Kadyks #cadiz #spain🇪🇸 #summervibes #travelladdicted #podrozewedwojke #pasja #hiszpania