lavalldesantacreu images

Discover Best lavalldesantacreu Images of World

#food #travel #sports #news #may #thursday

Vistes del mar i del poblet de la Vall de Santa Creu, des del camí que va a Sant Pere de Rodes. #lavalldesantacreu #elportdelaselva #elportdelaselva #elmeupetit_pais #lamardamunt #parcnaturaldelcapdecreus #elcapdecreus #camideronda #emporda_imatges #empordalovers #empordamonparadis #raconsdecatalunya #racondegirona #asi_es_catalunya #costabravaexplorer

4/14/2024, 7:32:31 PM

🌿Propers Tallers: dies 6 i 7 d’abril a El Port de la Selva, dins del marc de la Fira de l’espàrrec. Places limitades. ☘️La sortida taller serà a l’indret de La Vall de Santa Creu. 🌱Inscripcions prèvies a l’oficina municipal de turisme: [email protected] #elportdelaselva #firaesparrec #capdecreus #lavalldesantacreu #tallersdeplantes #gastronomiasalvatge #naturacomestible #plantessilvestres #plantescomestibles #plantessauvages #turisme #costabrava #empordà

3/29/2024, 10:01:18 PM

Aquest cap de setmana us proposem un itinerari pel nucli de La Vall de Santa Creu! Es tracta d'una ruta de dificultat mitjana a causa del desnivell i la seva durada (aprox. 3 h 15 min). Descarrega el fulletó de la ruta a: https://shorturl.at/enpxT #lavalldesantacreu #elportdelaselva #portamalport #portamaport #capdecreus #empordà #costabrava

1/27/2024, 10:37:11 AM

"Els guardians de Sant Pere de Rodes" La Vall de Santa Creu . #elportdelaselva @elportdelaselva @costabravapirineu #lavalldesantacreu #catalunya_imagina #quebonicaescatalunya #catalunyaimagina #catalunyamagica #costabravapirineu @quebonicaescatalunya @quebonicesgirona @queboniclemporda @paisatges_de_catalunya @igcatalunya @descobreixcatalunya @catalunya_foto Canon Eos R7 + edición con móvil

1/6/2024, 4:13:55 PM

Tranquil·litat, natura i autenticitat defineixen l’essència de La Vall de Santa Creu, un lloc on el temps es desaccelera, permetent-te connectar amb la bellesa natural que t’envolta. #lavalldesantacreu #elportdelaselva #portamalport #portamaport #capdecreus #empordà #costabrava

12/17/2023, 11:11:10 AM

Arròs melós amb foie i magret d'ànec , nou suggeriment de la casa #restaurantlavall #restaurant #arroz #arròs #lavalldesantacreu #portdelaselva #altemporda #capdecreus #costabrava #food #foodie #igersfood

9/3/2023, 1:13:40 PM

Fi de la Expo a l'Espai Port....Gràcies @antonamezcua, Anna Domínguez i Ajuntament @elportdelaselva #portdelaselva #selvademar #costabrava #girona #lavalldesantacreu #altemporda #aquarelle #acuarelas🎨 #acuarela #watercolor #painting #drawing #painting

8/17/2023, 5:02:08 PM

Diumenge dia d'arrossos, i aquest no falla...Arròs caldós amb llamàntol i ceps #restaurantlavall #restaurant #arroz #arròs #lavalldesantacreu #portdelaselva #capdecreus #costabrava #altemporda #food #foodie #igersfood

8/13/2023, 4:05:13 PM

Recuperant tradicions...celebrem Sant Roc a la Vall! Hi haurà missa, xerrada sobre la seva història i ho acabarem amb un dinar Restaurant, amb un menú de 25€ on hi haurà pica pica i arròs. Feu les vostres reserves #restaurantlavall #lavalldesantacreu #portdelaselva #selvademar #altemporda #capdecreus #costabrava #santroc #tradicions

8/11/2023, 1:13:07 PM

Any rere any, la gent de La Selva de Mar venera Sant Roc a La Vall de Santa Creu. Ajuntament de la Selva de Mar amb la col·laboració del Ajuntament del Port de la Selva. #laselvademar #lavalldesantacreu #elportdelaselva

8/9/2023, 11:47:21 AM

Raviolis farcits de rap i gamba, amb una salseta de marisc. Nou plat a carta! #restaurantlavall #restaurant #lavalldesantacreu #portdelaselva #altemporda #costabrava #capdecreus #food #foodie #igersfood

8/8/2023, 1:26:12 PM

Arròs d'una altra manera, amb gamba i marisc🦐 Només per encàrrec! #restaurantlavall #restaurant #arroz #arròs #gamba #lavalldesantacreu #portdelaselva #altemporda #capdecreus #costabrava #food #foodie #igersfood

8/4/2023, 3:26:16 PM

🎸 Aquesta setmana ens pots veure a: - Divendres 30 juny: Empuria Rock (Passeig d’Empuriabrava) a les 22 h - Dissabte 1 juliol: Festa La Vall (La Vall de Santa Creu) a les 00 h juntament amb @tutu_keke Oh yeah!🤘 #rock #music #covers #versions #emporda #empuriabrava #lavalldesantacreu

6/29/2023, 11:16:18 AM

Dissabte festa major a la Vall! Feu les vostres reserves que ja s'emplena la cosa 🎊🎊 #lavalldesantacreu #portdelaselva #costabrava #capdecreus #altemporda #restaurant #foodie #igersfood

6/28/2023, 1:21:10 PM

Paella de marisc amb llamàntol. L'heu de provar!! #paella #paellademarisco #restaurantlavall #lavalldesantacreu #portdelaselva #costabrava #altemporda #arroz #food #foodie

6/17/2023, 4:38:04 PM

Primer fumet de la temporada! Us esperem aquest cap de setmana #restaurantlavall #lavalldesantacreu #portdelaselva #costabrava #altemporda #restaurant #food #foodie #igersfood

6/1/2023, 7:19:43 PM

🌿Taller de plantes silvestres comestibles a @elportdelaselva ✏️Inscripcions a [email protected] o al 972387122 #tallers #firaesparrecs #elportdelaselva #gastronomiasalvatge #naturacomestible #plantessilvestres #lavalldesantacreu #festes #natura #herbes #bonesherbes #lleure

4/10/2023, 9:16:40 PM

🍀Dia 16 d’abril. Propera activitat de Gastronomia Salvatge: 🌱En el marc de la Fira de l’Espàrrec de @elportdelaselva, col.laborem en la passejada taller de reconeixement de plantes silvestres comestibles, en el bucòlic indret de La Vall de Santa Creu. 🌿inscripcions i informació: [email protected] #portdelaselva #firaesparrec #empordà #firesifestes #lavalldesantacreu #capdecreus #floracomestible #gastronomiasalvatge #naturacomestible #passejadesguiades #activitatsdenatura #plantessilvestrescomestibles #gaudir #paisatgesdecatalunya #viurexveure

4/9/2023, 12:00:52 AM

Benvinguda primavera 🌼🌸 #elportdelaselva #lavalldesantacreu #portamalport #portamaport #capdecreus #empordà #costabrava

3/21/2023, 9:13:29 AM

Bon dia! Avui us proposem una ruta circular on podreu gaudir de la natura, el paisatge i el patrimoni del #PortdelaSelva: La ruta del Monestir de Sant Pere de Rodes a La Vall de Santa Creu d' #Itinerànnia. Sortirem de davant l'oficina d'informació del monestir de #SantPeredeRodes, des d'on ens dirigirem cap a #LaValldeSantaCreu, baixant en direcció a la font dels Monjos. Seguirem pel corriol, travessant la carretera seguint les marques grogues d’Itinerànnia. Travessarem diversos rierols fins a arribar a La Vall de Santa Creu. Passarem el pont sobre el rierol, des d’on podrem veure la font d’en Garlapa, una zona amb una bona ombra sota els plàtans, ideal per a un breu descans. No oblideu visitar l’església de #SantFruitós (s. XVII). Uns metres abans de l'església de Sant Fruitós, al costat del Restaurant La Vall, agafarem el carrer que puja seguint les senyals d'Itinerànnia direcció a Sant Pere de Rodes. Un cop deixem el poble, seguirem pujant per una carrerada que ens durà al coll del Perer passant pel costat d’abeuradors i corrals de pedra seca. El més ben conservat és el del Corral d’en Marcelet, un tancat i dues grans barraques circulars que van servir d’aixopluc a pastors i ramats. En arribar al coll del Perer podrem gaudir de l’esplèndida vista que se'ns ofereix sobre el Parc Natural del #CapdeCreus. El senyal AE130 - Coll del Perer ens indica cap a Sant Pere de Rodes. Pujarem el corriol a l’esquerra a on connectarem amb el camí que puja de Llançà i es dirigeix al monestir. Al cap de 15 minuts, en acabar la pujada, ens incorporarem a un camí de terra que seguint les marques grogues ens dirigirà cap a Sant Pere passant pel mas i dolmen de la Pallera. Arribarem a la carretera, seguirem pujant, vorejarem el pàrquing per la dreta fins a trobar uns escalons de pedra. Els pujarem, ens incorporarem a la pista cap a l’esquerra i arribarem al poblet de #SantaCreudeRodes i seguidament l’església de Santa Helena. Seguirem el senyal AE133 - Santa Helena que ens indica cap a la dreta i després de resseguir el pàrquing i el caminet amb una molt bona vista sobre la badia de #ElPortdelaSelva i sobre la costa, arribarem un altre cop al monestir. 🔁 6,5 km ⏱ 3 h 📈 396 m

2/11/2023, 11:11:11 AM

🏘️VENDA 🔍Busques una casa 🏡en una zona tranquil·la, a la muntanya 🗻i molt prop de la platja ⛱? 🙋‍♂️ Tenim la casa ideal per a tu! 📌Magnífica finca a La Vall de Santa Creu Consta d'una casa de dues plantes. Al primer pis disposa de cuina - menjador- sala d'estar, un bany complert, dues habitacions i una terrassa. A la planta baixa hi ha una sala amb una cuina freda, i una habitació amb bany. Les dues estances de la planta baixa tenen entrada independent una de l'altre. La finca també disposa d'una altre edificació destinada a traster. Terreny de 633,32m2 Superfície construïda: 168,50 m2 P.V.: 550.000€ https://www.agenciaportselva.com/cat/p/inmo/property/immobles-port-de-la-selva/508.htm #vendes #ventas #forsale #portdelaselva #elportdelaselva #costabrava #capdecreus #apigirona #casa #lavalldesantacreu #muntanya #mar #ceigrup #agenciaportdelaselva #realestate

11/29/2022, 1:52:12 PM

Continuem oberts fins el dia 1/11, aprofiteu que ja s'acaba! #restaurantlavall #lavalldesantacreu #portdelaselva #altemporda #capdecreus #restaurant #restaurante #arros #arroces #food

10/27/2022, 3:06:51 PM

Bon cap de setmana! Sembla que la tardor comença a treure el cap.. Heu vist les vinyes de #LaValldeSantaCreu? 😍 #elportdelaselva #capdecreus #empordà #costabrava #incostabrava #portamalport #tardor 📸@gercalmariner

10/22/2022, 9:24:47 AM

丘に猫あり。 スペイン、カタルーニャ地方のLa Vall de Santa Creu村にて。 #cat #lavalldesantacreu #spain #catalunya #tacashimizu #composer #accordionist #猫 #丘に猫あり #スペイン #カタルーニャ

9/12/2022, 10:21:43 PM

日の出後に野鳥が水浴びに来てます。とっても可愛いです。 スペインカタルーニャ地方の“La Vall de Saint Creu村”から #birds #lavalldesantacreu #spain #catalunya #tacashimizu #野鳥 #スペイン #カタルーニャ

9/12/2022, 11:55:28 AM

Sábado. Ayer llegábamos al Monestir de Sant Pere de Rodes, lo visitamos y me situó en la primera ruta. Por la tarde hacía los primeros 9km de subida de Port de la Selva al monasterio. Algún tramo no está marcado y una subida escarpada. Espectaculares vistas de se subida y del majestuoso Monasterio. 👣🐚🥾 @jmml1965 me acompaña incondicional, para pasar el día.❣️ #caminodesantiago #camidesantjaume #camicatala #malgrat #portdelaselva #lavalldesantacreu #monastirsantperederodes #buencamino #caminar #connectar #tierra #estarconmigo #sobrelamarcha #hazloconmiedo #caminarcomomeditacion #prana #naturaleza #satnam #sanandopie #promesa

9/11/2022, 9:20:01 PM

Vistes inmillorables, poble petit, de pedra i amb pujades. Típicament bonic . . . . . . . . . #lavalldesantacreu #elportdelaselva #costabrava #altempordà #rut3s #poblescatalans #poblesdecatalunya #costabravalover #catalunya #catalunyafotos #catalunya_alnatural

9/8/2022, 3:39:02 PM

Comencem Setembre amb arròs negre amb bacallà i all i oli gratinat #restaurantlavall #lavalldesantacreu #portdelaselva #costabrava #capdecreus #altemporda #arrosnegre #arroznegro #arroz #arros #arrossos #food #foodie #igersfood

9/2/2022, 3:37:40 PM

Un petit poble veí!! Entre mar i muntanya, encantador !! A la falda de #Santperederodes i el #Pordelaselva !! #Lavalldesantacreu !! #Llançà !! #Lamardamunt #Catalunya !!

8/28/2022, 4:41:11 PM

Redescobrint la república de la tramuntana a La Vall de Santa Creu. #republicadelatramuntana #lavalldesantacreu #emporda #comarquesgironines #catalunya #principatdecatalunya #païsoscatalans

8/22/2022, 5:00:18 PM

Un #arbre solitari va sobreviure al darrer #incendi de l’any passat. La resta es recupera #lavalldesantacreu #elportdelaselva