bieszczady images

Discover Best bieszczady Images of World

#food #travel #sports #news #may #friday

Przez 5 lat (2009-2014) prowadziliśmy w Bieszczadach program rewitalizacji tamtejszych opuszczonych sadów 🌳🍎, po to, by ułatwić niedźwiedziom 🐻 dostęp do drzewek, a dokładnie: owoców, którymi chętnie się żywią, zwłaszcza jesienią, przed zapadnięciem w zimowy sen 💤 W ramach akcji odsłoniliśmy i prześwietliliśmy korony ponad 5700 drzew i posadziliśmy prawie 1000 nowych drzewek. Sadzonki dawnych odmian jabłoni i gruszy 🍐 pochodziły z arboretum w Bolestraszycach k. Przemyśla. Drzewka posadziliśmy na odpowiednio przygotowanych leśnych działkach i zabezpieczyliśmy specjalnym ogrodzeniem, by nie stały się smacznym kąskiem np. dla jeleniowatych, które lubią podgryzać młode drzewka. Niedawno odwiedziliśmy ,,nasze” sady ☺️ Wiosną kwitły pięknie, a jesienią hojnie owocowały. To oznacza, że przed zimą niedźwiedzie miały porządną wyżerkę! 🥰 Sukces naszych działań pokazuje, że ochrona przyrody to nierzadko proces długotrwały, na którego efekty trzeba czasem poczekać nawet kilka lat, ale... cierpliwość popłaca! :) 🐻 Dowiedz się więcej: link w bio. 🐻 Chcesz nam pomóc w podobnych działaniach? ➡️ Zaadoptuj symbolicznie gatunek na POMAGAM.WWF.PL #wwf #wwfpolska #wwfpoland #bear #niedzwiedz #niedzwiedzie #bieszczady #sadywbieszczadach #nature #protectnature

5/17/2024, 7:47:14 AM

#polańczyk #solina #bieszczady #polska #solinalake

5/17/2024, 6:09:15 AM

Siedząc w strefie komfortu nie pokonasz barier...nie pokonasz przeciwności...nie rozwiniesz skrzydeł...nie dogonisz marzeń... siedząc w strefie komfortu pozwalasz by życie Ci uciekało...by świat wchodził Ci na głowę....to nie jest spokój to tylko przetrwanie... Opuść swoją strefę i zacznij żyć...Kobieto! Każda! #mamagóryprzenosi #bieszczady #singiellady #samamama #mamakochanajbardziej #gypsygirl #mymountains #mamadwójki #siłaczka #niepoddawajsie #bieszczadylover #Góry #natura #mumof2 #my2onlyloves #mojegóryidoliny #travelmum #brunette #matkapolka #miejsilebywalczyć

5/17/2024, 5:40:40 AM

Bieszczadzkie kapliczki napotkane na szlaku #kapliczka #szlak #Bieszczady #trasa #zwiedzanie #turystyka

5/17/2024, 2:51:24 AM

#ultrabiesbiegigórskie 65.63km / 7.58.34min drugi bieg ultra - niezniszczalny raróg - nieznisczył mnie Wszystko pisało się na każdym kilometrze biegu #ultra #bieszczady # finisz rymanów

5/16/2024, 11:03:11 PM

📣 Z ostatniej chwili.... 🔥Połoniny znów w ogniu 😟 To już czwarty pożar, który trawi Połoniny w ostatnim czasie ;( #Bieszczady #bieszczadzkiparknarodowy #wiadomości #pożar #połoniny #strażpożarna #bukoweberdo #nationalpark #wydarzenie #naszczycie

5/16/2024, 10:42:26 PM

Siema, elo, joł 🙌 Dzisiejsze zdjęcie dnia należy do @mateuszskowronek_fotografia Gratulujemy zwycięzcy ❤️ sprawdź jego profil! 👉 Dołącz do naszej społeczności PMA na ig i fb 👉 Oznacz nas #polishmountainsadventures 👉 Obserwuj: @polishmountainsadventures @omen_dzs @konarciaa @hadwao_dostawapoddrzwi Do zobaczenia na szlaku 😎🤟 _______________________________ #tatry #bieszczady #karkonosze #nature #view #sky #mountains #polishmountainsadventures #view #poland #tatramountains #tatromaniak #polskiegóry #góry #polska #natura #widok #niebo #goroholicy #polskiegóry #viral #mountainslovers #wgorachjestwszystkocokocham #1 #polskajestpiekna #love #dc #insta #picoftheday #zachodslonca #igers #moments

5/16/2024, 10:06:19 PM

ONE DAY IN BIESY 😍 Potrzebowałam takiego dnia! Po tygodniach walki z czasem, z grafikiem, szkołą i logistyką! Cały dzień spokoju i magii! Ciszy i natury! Jakimś cudem pogoda się udała perfekcyjnie, a turystów garstka! Tylko ja, kilka dobrych ludzi i natura! Bieszczady zawsze ładują moje akumulatory, w tydzień wjechałam na pełnej ;)! Dopóki tam nie pojechałam, nie wiedziałam, jak bardzo mi ich brakowało! Skoro farmaceuci mogą pisać recepty, chętnie będę przepisywać swoim pacjentom taki dzień! Protip na wyprawę? Auto na parking, busem do końca połoniny i piechotą do auta! Nie odwrotnie! Genialny pomysł pani z Parku Narodowego! Na pewno jeszcze nie raz się przyda ;)! Napędza mnie @pogorzeultratrail @sportano.pl @activelifeenergy #biesy #bieszczady #trail #biegamwgorach #biegamtrail #ultrabies #gangbiesa #put #roadtoput #gory #bieszczadymountain #polonina #carynska

5/16/2024, 9:34:29 PM

Dzisiejszy zachód z Wetlińskiej 🌄 #bieszczady #zachód #góry #niebo #uszoguna

5/16/2024, 9:21:03 PM

Piękne bieszczadzkie kropki. Te największe na kiju niestety wygrały i zostały w wodzie 😅 #flyfishing #fishing #troutfishing #bieszczady #wedkarstwo

5/16/2024, 9:17:04 PM

#bieszczady

5/16/2024, 9:16:59 PM

"Przed wszystkimi podróżami: w Bieszczady, na Jukatan, do Patagonii, dookoła świata, na biegun północny, południowy, na Księżyc, na Marsa, na Wenus, dokądkolwiek, przed wszystkimi tymi podróżami – jest jedna prawdziwa podróż i absolutna: w głąb siebie." Edward Stachura #podróż #bieszczady #góry #droga #ścieżka #przemyślenia #cytaty #natura #kobiecymokiem #fotografiamojapasja #canonphotography #mountain #green #photographynature #travel #polskajestpiekna #dziewczyny_kfs #52zdjęcia #jaknapocztówce #52flickers

5/16/2024, 9:07:40 PM

#bieszczady 🌄

5/16/2024, 9:04:21 PM

Love is in the air... #bieszczady #bieszczadymountains #fauna #natura #polskaprzyroda #rozpuczlepiężnikowiec #wędrowanie #puszcza #las #bezdroża #jacekzlasu1

5/16/2024, 9:01:46 PM

Hiking in Bieszczady Mountains in fall. It was a rainy and cold funny day, full of laughter and bad jokes 😅 We love such days, don’t we? . . . . . . #karpaty #podkarpacie #poland #bieszczady #bieszczadymountains #góry #mountainsarecalling #polishmountainsadventures #hiking #hikingtheglobe #hikingbangers #raw_mountains #mountains #mountainlove #instamountain #igersmountain #mountainworld #raw_landscape #poland_insta #igers_poland #pocztowka_z_polski #polandphotos #autumn_leaves #autumn_colors #autumnweather #instaautumn #instafall #fallcolors #fallweather #fall . @hikingbangers @wbieszczady @pocztowka_z_polski @bieszczadymountains @polskieblogipodroznicze

5/16/2024, 8:55:22 PM

Jeśli znacie Bieszczady to z pewnością odwiedziliście ruiny cerkwi w Krywem, a jeśli nie byliście tam jeszcze to koniecznie powinniście to nadrobić. Pozostałości świątyni wznoszą się malowniczo na wzgórzu ograniczonym zakolem rzeki San, a w zależności od pory roku ścieżka do nich tonie w wysokiej trawie lub czerni się wśród zgniłej zieleni. Byliśmy tam dawno, bo w 2008 roku, dlatego nasze zdjęcia nie oddają obecnego stanu poszczególnych obiektów. Z Zatwarnicy należy ruszyć w stronę dawnej wsi Hulskie wybrakowaną, asfaltową drogą. Mijane po drodze zdziczałe sady przypominają nam o licznych dawnych mieszkańcach tych terenów. Zatwarnica była miejscem napadu oddziału UPA na posterunek milicji w sierpniu 1944 roku, a w 1946 sotnia Bira spaliła całą wieś. Ludność pochodzenia ukraińskiego została wysiedlona do ZSRR, a pozostałe gospodarstwa zniszczone. Obecnie wieś liczy ok. 200 mieszkańców. Więcej na stronie: https://www.podroze-rodzinne.pl/krywe.html #bieszczady #krywe #zatwarnica #cerkiew #hulskie #tworylne #terka #podróżerodzinne

5/16/2024, 8:51:23 PM

Wschód słońca na Ruskich Polach #wschódsłońca #yoga #iwonicz #bieszczady #góry #przyroda #sunrise #mounting #naturalwonders #nature # восход #йога #бещады #горы #природа

5/16/2024, 8:45:26 PM

Dla wszystkich fanów Smolnikowania! Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Wam artystkę, która z wdziękiem i pasją tworzy prawdziwe cuda z wikliny. Podczas Smolnikowania przygotujcie się na spotkanie z Lilką, która przeniesie Nas w świat tradycji i tajemnic tego niezwykłego rzemiosła! Oto, co Lilka ma do powiedzenia o sobie i swojej pasji: „Zawsze fascynowały mnie wyroby z wikliny, więc pewnego dnia postanowiłam wziąć udział w kursie wikliniarskim, a od tego momentu już nie mogłam się powstrzymać. Wiklina i jej wyplatane cuda stały się moją pasją. Może miało to związek z moim dziadkiem, który kiedyś też wyplatał koszyki? Choć nie nauczył mnie tej sztuki, bo wtedy plastik zdominował wszystko, to teraz cieszę się, że historia zatacza koło, a wiklina wraca do łask. Oprócz tego, kocham krokusy, bratki i inne kwiatki, a także podróże – zarówno te małe, jak i duże.” To jednak nie wszystko - już wkrótce poznacie kolejnego artystę, który zabierze nas w podróż przez świat swojej pasji podczas Smolnikowania. Pamiętajcie, jeśli będziecie z nami 25 maja, dajcie nam znać, klikając przycisk „Wezmę udział” w wydarzeniu, abyśmy mogli odpowiednio się przygotować na Waszą obecność :) Dziękujemy! #Smolnikowanie #Wiklina #Rękodzieło #Tradycja #Spotkanie #Bieszczady #KulturaLokalna

5/16/2024, 8:39:50 PM

Zachwytu nie ma końca. W końcu to Bieszczady. Tu gdzie się człowiek obejrzy, tam przepięknie. Łupem padła Połonina Bukowska i Halicz (1333 m npm) i oczywiście Tarnica (1346 m npm) i 5 szczyt do kolekcji do 👑⛰🇵🇱 @koronagorpolski jako cel na #100latniepodległości zdobyty 1.05.2018 #koronagorpolski #5z28 #tarnica #bieszczady #polskajestpiękna #góry #wgórachjestwszystkocokocham #polskatopieknykraj #szczytpatriotyzmu #challenge 🇵🇱♥️ #Godisgood #mojakgpna100🇵🇱

5/16/2024, 8:17:35 PM

W chmurach... Bieszczady... Szlaki... 😎☁️ ...spokój ...relaks ...odpoczynek... zasłużony #spokój #cisza #relaks #szlaki #odpoczynek #bieszczady #wchmurach

5/16/2024, 8:16:58 PM

Klimatyczne Podkarpacie #bieszczady #podkarpacie #solina #polańczyk

5/16/2024, 8:13:08 PM

Zielona, kwitnąca nuda ❤️ cieszmy się zwykłymi chwilami #bieszczady #góry #zieleń #las #kwiaty #ogród

5/16/2024, 8:06:58 PM

Pięknie !!! 😎😍 #spokojnawieś #myczków #zaporawodnawmyczkowcach #zapora #wodna #ruiny #dwór #solina #bieszczady

5/16/2024, 7:58:43 PM

„W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze” Carlos Ruiz Zafón, Cień wiatru #mountains #jeziorkaduszatyńskie #bieszczady

5/16/2024, 7:56:50 PM

Chyba ostatni dziki brzeg w Polańczyku ... 29,26,25,24 lat temu tu była dzika plaża .... nocne ogniska 🔥... kąpiele w Solinie... 🌊🤿😉 Oczywiście wszystko pod kontrolą ratownika WOPR - Ja , ruda Pamela Anderson !!! Szalone młodzieńcze wspomnienia Dyskoteki na Cyplu Polańczyka Królował wtedy : Mr.President"Coco Jamboo" #polańczyk #dzikaplaża #ognisko #nagiekąpiele #pływanie #wspomnienia #młodzieńcze #żółtyczepek #ratownik #ruda #solina #bieszczady #plaża #jezioro #dyskoteka #cocojambo #mrpresident #pamelaanderson #solina #bieszczady

5/16/2024, 7:49:12 PM

Jak pisała W. Szymborska "Nic dwa razy się nie zdarza". Jednak @ultrabies_biegigorskie rządzi się swoimi prawami. Tym razem po raz drugi i na pewno nie ostatni. Tą imprezę biegową warto powtarzać ! #maraton #biegigórskie #bieszczady #podkarpacie #mountains #biegacz #running #passion #adventure #trialrunning #happy #sportmotivation

5/16/2024, 7:29:07 PM

Bianka szefowa stada 🐴 nasze pierwsze koty za płoty 😁 #koniara #horse #girl #friends #bieszczady #horseriding #dowhatyoulove #taktrzebażyć #fortanietylkostadnina #myplace

5/16/2024, 6:54:28 PM

Najpyszniejszy pstrąg z grilla jaki w życiu jadłam🤤 Białe mięsko odchodzące od ości. Soczysty, aromatyczny... poprostu PYCHOTKA😁 Polecam serdecznie spróbować, jak będziecie w Bieszczadach w okolicach Soliny🔝 #polecam #polecajka #solina #pstrąg #pstrągzgrilla #bieszczady #ryba #smacznego #smacznie #pysznie #wiemcojem #polskakobieta #kobietaprzedczterdziestką #blondyna #pozdrawiam #sweetfocia #happylife #foryoupage

5/16/2024, 6:46:57 PM

💚"Czasem życie daje nam szansę, a my za późno ją dostrzegamy. Czasem możemy dotknąć naszych marzeń, ale odwlekamy te chwile. Na potem, na za godzinę, za miesiąc. Na moment, kiedy będziemy do tego perfekcyjnie przygotowani. A czasem trzeba żyć chwilą. Łapać szczęście szybko w dłonie. Nieważne, że nie mamy na sobie fraka i sukienki balowej, drugi raz życie może nam nie dać szansy."💚 #bookstagram #bookstagrampl #bookstagrampolska #Bieszczady #bieszczadypl #bieszczadymountains #bóbrka #górakoziniec #ksiazkoholikwbieszczadach #magdalenawitkiewicz

5/16/2024, 6:32:59 PM

Ruiny Zamku Sobień i wspaniałe widoki z góry ... na Bieszczady 🌞🍀💖 #dolinasanu #ruinyzamku #ruinyzamkusobień #zameksobień #zameksobien #bieszczady #mojebieszczady #biesyiczady #bieszczadymylove #kochambieszczady #biesy #kochamgóry #kochamnature #kochampodróże #kochamżycie 🌞🍀💖

5/16/2024, 6:23:00 PM

Across the endless sky #okruszynynieba #bliżejnieba #nieboponadsercem #widnokrąg #sky #skylovers #endlesssky #clouds #bnw_life #bnw_mountains #bieszczady #góryniepytają

5/16/2024, 6:02:09 PM

Czas się pożegnać ze swoim miejscem na ziemi. Daj Bóg że przyszły rok będzie w bieszczadzkim składzie #bieszczady #tarnicazdobyta #mojemiejscenaziemi #tęsknię# kogosbrakuje#

5/16/2024, 5:35:50 PM

#GalantCrewTourV2024 Siema Crew ! 😃 Znacie @oximo.pl ? Jeśli nie poznacie na żywo w dniach 18-21.07.2024 😁 Bo w tym roku OXIMO również zadba o czystość Waszych szyb w drodze na nasz, jak i inne zloty 🔥. Dziękujemy za wsparcie ! 🥰 Widzimy się za 63dni ! 🤩 Pozdro ! 😎 #mitsubishi #galant #sigma #zlot2024 #gct #gctv #gctour #gctourv2024 #gct2024 #galanttour #tourwithgalants #roadtrip #beskidy #bieszczady #galantonly #galanthub #crew #family #carmeting #galantevent #gc #mitsumaniaki #galantcrew #oximo #simplyworks #oximomotorsports

5/16/2024, 5:00:35 PM

Bieszczadzka przestrzeń 💚 Jedynym minusem Bieszczad jest chyba czas dojazdu w ich serce, zakładając oczywiście, że nie jesteśmy "lokalsami". Połoniny to taki "must visit", ale pomimo ciągłego wzrostu popularności da się tu podreptać w ciszy 😉 Dla mnie wciąż trochę nieodkryte Bieszczady pozostają w sferze "a może by tak rzucić wszystko..." , więc od czasu do czasu namawiam Starego na krótki wypad 🙈 A dla Was Bieszczady są raczej miejscem, do którego chętnie wracacie, czy zupełnie nieznanym rejonem na mapie Karpat? Dobrego popołudnia 😎 #bieszczady #połoniny #rzucwszystkoichodzwgory #karpaty #wiosna #wgorachjestwszystkocokocham #lifeisbetterinthemountains #góry #wędrówki #mountainsarecalling #polskieszlaki #górskiewędrówki

5/16/2024, 4:43:46 PM

Wieza widokowa na Jeleniowatym. #bieszczady #bieszczadymountains #muczne #dollphotography #dollstagram #doll

5/16/2024, 4:09:28 PM

☀️☀️🌸🌸🌸 #bieszczady #bojkówka #natura #góry #noclegi #bieszczadynoclegi #górynoclegi #polska #wakacjewgórach #wakacjewpolsce #wakacjewbieszczadach

5/16/2024, 3:56:36 PM

‼️ Wyjątkowa Okazja w maju ‼️ 👍 Już od 149 zł os/doba ze śniadaniem i Spa👍 Zadzwoń i zarezerwuj 699 670 150 📞 Profesjonalne Wellness&SPA i wyśmienita kuchnia. 🔥 nocleg w pokojach, domkach lub apartamentach 🔥 śniadania lub śniadania i obiadokolacje 🔥 nielimitowany dostęp do strefy Wellness&SPA 🔥 strefa sportowa, siłownia 🔥 place zabaw dla dzieci 🔥 gabinety zabiegowe, masaże 🔥 wiata grillowa 🔥 boisko sportowe do siatkówki i koszykówki 🔥 zewnętrzna sauna fińska beczka 🔥 jacuzzi zewnętrzne W strefie Wellness & Spa znajdują się: basen, jacuzzi, grota solna oraz sauny: sucha, mokra, infrared. Zadzwoń i zarezerwuj 699 670 150 #edenrajskiespa #hotelbieszczady #weekendwgorach #hotelspa #bieszczady #wellnesspa

5/16/2024, 3:47:01 PM

5/16/2024, 3:34:41 PM

Szukasz bajkowego miejsca, gdzie nauczysz się podstaw jazdy konnej? Chcesz rozpocząć wyjątkową przygodę w siodle? Zapraszamy do kontaktu: 𝘁𝗲𝗹. 13469 21 38 tel 666 560 010 𝗲-𝗺𝗮𝗶𝗹: [email protected] www.karinospa.pl #majowka #hotelspa #restauracja #wiosna #weekend #gory #jezioro #bieszczady #berezka #konie #stadnina #jazda

5/16/2024, 3:21:48 PM

"I'm fighting for your kind of quiet" #wgorachjestwszystkocokocham #bieszczady #myparadise #paradise

5/16/2024, 3:15:53 PM

W mojej duszy zieleń gra🌱💚 • • Górki w każdej postaci potrzebne od zaraz🥺 📍Na szlaku do źródeł Sanu, Bieszczady💚 • • #polskiegóry #bieszczady #hory #milujemhory #mountaingirls #berge #bergliebe #mountainphotography #bieszczadzkieanioły #polandisbeautiful #polskajestpiękna #góry #mountainsofpoland #outdoor #adventures #bieszczadzkiparknarodowy 🗝️ Bieszczady, góry, szlak turystyczny, mountains, atrakcja turystyczna, Polska, Poland, travel, podróże, hiking, outdoor

5/16/2024, 2:08:31 PM

Close your eyes and fly ⛰️ Follow for more🔥 . . . . . . . . #mountains #bieszczady #nature #instagood #instapic #slavicvievs #makeup #music #love #poland #photooftheday #picoftheday #likesforlike

5/16/2024, 1:41:29 PM

„Patrząc z góry wokoło, świat wydaje się lepszy” 🪵🌲🐻 #bieszczady #mountains #may