tdvsakarya images

Discover Best tdvsakarya Images of World

#food #travel #sports #news #june #saturday

Sakarya Üniversitesi Kampüs Cami Külliyesi Çınar Altı Salı Sohbetleri başladı. Rabbim tesirini halk eylesin inşallah #sakarya #sakaryamüftülüğü #serdivanmüftülüğü #tdv #tdvgönüllüsü #tdvsakarya #Kampüscamikülliyesi #kampüscamii

5/21/2024, 10:52:41 PM

Saü Kampüs intifada gazze çadır nöbeti. Serdivan Müftülüğü Din görevlileri ile nöbet akabinde Kuran okuyup dua edildi. Allah başta gazze ve İslam coğrafyasının kurtuluşuna vesile kılsın inşallah #sakarya #sakaryamüftülüğü #serdivanmüftülüğü #kuran #tdvsakarya #gazze

5/9/2024, 12:58:05 AM

İzcilerimiz ile bir takım Faaliyetler. TİF DİYANET izcileri ile 57 Alayı Anma kampından #dib #diyanet #tifake #tdvsakarya #türkiyeizcileri #türkiyeizcilikfederasyonu #tifdiyanet #sakarya #sakaryamüftülüğü #serdivanmüftülüğü #kampüscamii

4/25/2024, 6:57:05 PM

TDV İl Gençlik Kolları Yaşlılar Komisyonumuz olarak bugün Habibe teyzemizi ziyaret ettik Çok güzel karşılandık, gönül ve dua aldık😊🌸 #tdv #tdvsakarya #sakarya #yaşlılarkomisyonu #ziyaret #gençlik

1/26/2024, 2:08:14 PM

Tdv genç gönüllüsü Ocak ayı olağan toplantımızı ilahiyat fakültesi mülteka salonunda yaptık. #tdv #türkiyediyanetvakfı #tdvgenclik #tdvgönüllüsü #tdvsakarya

1/4/2024, 8:33:21 PM

Gazi, vatan sevgisinin sembolüdür. Şehit ve Gazi, toprağı vatan; insanı ulus yapan değerlerdir.Kahramanlık günlerini şehit ve gazilerimize borçluyuz. Türkiye Diyanet Vakfı Sakarya İl Gençlik Kolları olarak şehitler ve gaziler derneğinde ziyarette bulunduk . #türkiyediyanetvakfı #tdvsakarya #tdvgençgönüllü #tdvgönüllülük

12/26/2023, 6:59:40 PM

Filistinli kardeşlerimiz bayraklarını özgürce taşıyamazken tüm dünyada bayrakları dalgalanıyor. Katledilen çocukların görüntüleri yürekleri dağlıyor. Filistinli'nin sesi kısılmaya çalışılırken biz kardeşleri kendilerine destek olmaya çalışıyoruz. Filistinde olan katliam sebebiyle kardeşlerimizin sesine ses verebilmek ve maddi manevi destek için Sakaryanın on altı ilçesinden yardımlar topladık .Hayır çarşımızı, Türkiye Diyanet Vakfı Kadın ve Gençlik Kolları ve Sakarya İl Müftülüğü olarak düzenledik.🇵🇸🇹🇷 @turkiyediyanetvakfi @tdv.sakarya @sakaryamuftulugu #freepalestine #filistineözgürlük #hayırçarşısı #filistin #sakaryamüftülüğü #sakarya #türkiyediyanetvakfı #tdvsakarya #tdv #tdvgençgönüllü #tdvgönüllüsü

12/16/2023, 11:12:22 AM

Resûlullah (sas) şöyle buyurmuştur: “Bir kimse hastayı ziyaret ettiğinde rahmetin içine dalar; onun yanında oturunca da rahmet onun gönlüne yerleşir.” (MU1731 Muvatta', Ayn, 7) Tdv Genç Gönüller olarak hadislerimize uygun yaşamaya çalışıyoruz.Bu vesile ile Yaşlılar Komisyonu olarak hastalarımızı ziyaret ettik acil şifalar diliyoruz. Bu ziyareti gerçekleştirmemize yardımcı olan Destek Kalite Müdürü Tülay Kaya Başhekim Fikret Halis Destek Kalite Müdür Yardımcısı Recai Temel'e teşekkürlerimizi iletiyoruz. #hastaziyareti #tdvsakarya #tdv #sakarya #türkiyediyanetvakfı

12/13/2023, 4:20:22 PM

Türkiye Diyanet Vakfı'nın "Dersimi Seçiyorum, Kuranımı alıyorum" projesi kapsamında, başvuruda bulanan Geyve Kız İHO öğrencilerimize Kur'an-ı Kerimlerini teslim ettik. #tdv #tdvsakarya #tdvsakaryaetkinlikleri #diyanetgençlik #gençdiyanet #gençsakarya gencgeyve #geyveiho @geyvekizihl

10/26/2023, 10:18:17 AM

Geyve'ye yerleşen Depremzede ailelerimizi ziyaret edip Kuran Kerim hediye ettik. #8mart #tdv #tdvsakarya #türkiyediyanetvakfı

3/8/2023, 6:50:54 PM

Kampüs Cami Gönüllülerimiz ile kandil simidi ve tanıtım broşürü dağıtımı. #kampüscamii #sakarya #sakaryamüftülüğü #serdivanmüftülüğü #kuran #tdvsakarya #abdulsameterkul #genç #gençsakarya #tdv #tdvgönüllüsü

2/27/2022, 3:04:33 PM

İki Hafta önce başlattığımız İdlib yardım tırımızı gönüllülerimizin destekleri ile idlibe Uğurladık. ELHAMDÜLİLLAH Allah maddi ve manevi katkı sağlayanlardan razı olsun #sakarya #sakaryamüftülüğü #serdivanmüftülüğü #kuran #tdvsakarya #sakarya #tdv #tdvgönüllüsü #kampüscamii

2/15/2022, 2:13:20 PM

Fatma Bayram’ın yeni çıkan “Altı Dakika” kitabını, kitabevimizden temin edebilirsiniz. #fatmabayram #kaktüsyayınları #kitap #edebiyat #tdv #tdvsakarya #tdvsakaryakitabevi

2/11/2022, 8:36:19 AM

#17ağustos1999 tarihinde meydana gelen #marmaradepremi ’nin sene-i devriyesinde hayatını kaybedenlere Allah ‘tan Rahmet diliyoruz . Cenab-ı Hak ülkemize bir daha böyle acılar yaşatmasın . 🇹🇷 #17ağustos1999 #tdvgönüllüsü #tdvsakarya #tdvsakaryakampuscamigönüllüleri #GençTdv

8/17/2021, 9:53:12 AM

Selin açtığı yaraları hep birlikte sarıyoruz 🌱 #tdvsakarya #kampüscami 🇹🇷

8/14/2021, 4:12:33 PM

✨Vatandaşlarımıza manevi destekte bulunup yaralarını sarmaya çalışıyoruz ✨ #tdvsakarya #kampüscami #sakarya #antalya 🇹🇷🌱

8/7/2021, 8:12:29 PM

ŞİMDİ YARDIM ZAMANI Memleketimizin bazı bölgelerinde yangınlar devam etmektedir. Dua ediyoruz ve etmeye devam edeceğiz. Ama elimizi taşın altına koymak ve kardeşlerimizin acısını bir nebze hafifletmek ve en önemlisi Rabbimizin rızasını kazanmak için yardım elimizi uzatıyoruz. Cuma günü TÜRKİYE DİYANET VAKFI SAKARYA İNSÂNİ̇ YARDIM EKİBİ Olarak 25 kişiyle yola çıkacağız inşallah. Alandan Yetkililerden aldığımız bilgiler doğrultusunda GIDA OCAK TÜP TEMİZLİK ÜRÜNLERİ GİYİM Gibi malzemeler için TDV hesap numaramıza gelen miktarlar ile kardeşlerime Umut olmaya çalışacağız ve bunu hep birlikte başaracağız inşallah. (İkinci el eşya alınmamaktadır) HESAP ADI: TÜRKİYE DİYANET VAKFI SAKARYA ŞUBESİ İban : TR55 0001 5001 5800 7285 0849 15 Türkiye Vakıflar Bankası Adapazarı Şubesi #tdvsakarya #tdvsakaryakampuscamigönüllüleri #hepberaberbaşaracağız

8/3/2021, 3:59:12 AM

Güzel vakit geçirmek hep beraber olabilmek için ; Müsait olan tüm TDV gönüllülerimizi bekliyoruz ✨ #tdvsakarya #tdv #tdvgönüllüsü

7/12/2021, 8:10:12 PM

#tdvsakarya #tdvkampus

6/14/2021, 3:13:33 PM

🇵🇸 #tdvsakarya #tdvkampus #türkiyediyanetvakfı

5/16/2021, 10:53:50 AM

Kıymetli dostlar ümmetin yetimleri yolumuzu gözlemekte bağışımızla onlara umut olabiliriz Rabbim bizleri Vatansız ve Kimsesiz bırakmasın #hergülenmutludeğildir #istikametidlibhedefkardeşlik #türkiyediyanetvakfı #tdvsakarya #sakaryailmüftülüğü #serdivanilçemüftülüğü #tdvsakaryakampuscamigönüllüleri

2/15/2021, 1:02:29 AM

Yolun İyilik Olsun İdlib ve bölgedeki yardıma muhtaç kardeşlerimize ulaştırılmak üzere Türkiye Diyanet Vakfı Serdivan Şubesi, Serdivan Kampüs Camii Gönüllüleri, Sakarya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü öncülüğünde Geyve Müftülüğünün, SAU'nün, SUBU'nun ve hayırseverlerin katkıları ile hazırlanan; başta gıda olmak üzere giyecek ve temizlik malzemelerinin bulunduğu 3 TIR dolusu insani yardım malzemesi konvoyu dualarla bölgeye uğurlandı. Ayrıca 39 adet biriket ev yapılması için toplanan paralar da vakıf şubemiz aracılığıyla Türkiye Diyanet Vakfı'nın ilgili hesabına aktarılmıştır. Özveri ile çalışan tüm kardeşlerimizi tebrik ediyoruz. Allah kendilerinden razı olsun. Allah katkı sağlayan kardeşlerimizin hayırlarını kabul eylesin. Bölgedeki mazlum kardeşlerimizi içinde bulundukları elim durumdan kurtarsın. #YolunİyilikOlsun #serdivanilçemüftülüğü #tdvsakarya #tdvserdivan

2/11/2021, 9:18:10 AM

Türkiye Diyanet Vakfımızın “Yolun İyilik Olsun” kampanyası çerçevesinde Türkiye Diyanet Vakfı Sakarya Serdivan Kampüs Camii Gönüllülerinin başlatmış olduğu , Sakarya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü , Sakarya Üniversitesi ve Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi de desteği ile toplanan 3 tır insani yardım malzemesi (500 çuval un, yaklaşık 20 ton patates, 500 koli gıda kolisi, 1500 çift ayakkabı, 1000 adet battaniye, 80 adet yatak ve kıyafetler…) İdlib’teki ailelere ulaştırılmak üzere dualarla yola çıktı… #YolunİyilikOlsun #sakaryailmüftülüğü #tdvsakarya #tdvserdivan

2/10/2021, 4:36:57 PM

Türkiye Diyanet Vakfı Mütevelli Heyeti II.Başkanı İhsan AÇIK, Sakarya İline yeni atanan Hasan BAŞİŞ'i makamında ziyaret etti. Hayırlı olsun dileklerinde bulunan AÇIK, İl Müftüsüne hediye takdiminde bulundu. #tdvsakarya #tdv

6/11/2020, 7:16:33 PM

📍 SAKARYA Yardimlariniz bir çocuğun yüzünde tebessüme dönüşüyor. Sakarya İl Müftümüz ve TDV Sakarya Şube Başkanımız Hasan BAŞİŞ Hocamızın katılımlarıyla, İl Müftülüğü Kampüs Aile ve Dini Rehberlik Bürosu görevlileri ve gönüllülerimiz ile birlikte hayırsever vatandaşlarımızın bağışları ile alınan oyuncak çikolata ve kitapları ihtiyaç sahibi ailelerimizin çocuklarına hediye ederek çocuklarımızın bayram sevinci olmak için ziyaretlerimize devam ediyoruz... #ramazan2020 #YolunİyilikOlsun #Şimdiİyilik #BeklenenSensin #turkiyediyanetvakfi #sakaryailmüftülüğü #tdvsakarya #tdvgönüllü #sakaryakampüsadrb

5/25/2020, 9:36:30 AM

Ramazanın bereketini hep birlikte paylaşıyoruz. Bugün de Sakarya İl Müftüsü ve TDV Sakarya Şube Başkanımız Hasan BAŞİŞ Hocamızın başkanlığında, gönüllülerimiz ile Sakarya'daki ihtiyaç sahibi ailelerimizi evlerinde ziyaret ettik. Emanetlerinizi ihtiyaç sahibi ailelerimize ulaştırmaya devam ediyoruz... #ramazan2020 #YolunİyilikOlsun #Şimdiİyilik #BeklenenSensin #turkiyediyanetvakfi #sakaryailmüftülüğü #tdvsakarya